Opinia Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0 190KM (benzyna+gaz) terenowy 2000r., ocena użytkownika (21q9)

Jeep Grand Cherokee Laredo 2000r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 4.0 190KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 180 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2011-02-23

liczba wyświetleń: 4557

Spalanie

Trasa Kraków-Paryż przy 120-150km/h na tempomacie ok 17-18l gazu. Po mieście w Krakowie ciężko jest zejść poniżej 25 a w Paryżu o zgrozo 30-40 to norma (niemiłosierne korki)
benzyna
gaz
Miasto
25.00
30.00
Trasa
14.00
17.00
Cykl mieszany
20.00
25.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Czy w mostach w reduktorze i w skrzyni był wymieniany jak należy olej z dodatkiem i czy wszystko w wyposażeniu działa.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Wymieniać olej jak należy i cieszyć się z auta.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Zima i bezdroża cię nie zaskoczą.

Ocena ogólna

Brak wad. Chociaż jedyną wadą jest to że naprawdę ciężko jest znaleźć auto w dobrym stanie technicznym.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Wersja z reduktorem Select Track 2WD/4WD. Prowadzenie rewelacyjne, oryginalne zawieszenie jest b.dobrze zestrojone. Porównując do starszego modelu, dużo mniejsze przechyły na zakrętach.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

3/10

Napęd

Biegi przerzuca już przy ok 1300obr, silnik ciągnie od samego dołu, rewelacja. Czego nie mogę powiedzieć o skrzyni: działa z dużym opóźnieniem, Na tempomacie i w górzystym terenie potrafi nieźle szarpnąć.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

4/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Jasna skóra, klima, podgrzewane fotele do których się wpada a nie wsiada. Komfort nieporównywalny z innym samochodem tej klasy.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

W bagażniku zamiast koła zapasowego mam butlę z gazem 88l. Koło dojazdowe jest w bagażniku co zabiera mnóstwo miejsca, ale mimo to nie ma większego kłopotu zapakować rodzinkę na wyjazd wakacyjny (4os.)

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

ogrzewane fotele w zimowe dni to rewelacja

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Auto posiada bardzo ograniczoną widoczność do tyłu. Można nie zauważyć małego drzewka lub słupka na parkingu. Jednakże ani drzewko ani słupek nie przeszkodzą ci w parkowaniu :)

Widoczność do przodu

7/10

Widocznośc do tyłu

3/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

przez 3 lata nie miałem żadnych problemów a zrobiłem autem prawie 150 tys km.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Przez 150tys km wymieniłem tylko uszczelniacz reduktora (170zł) i moduł wentylatora chłodnicy 350 zł. Więc awaryjność znikoma ale koszty części kosmiczne. 170zł za zimmering i 350 za małą kostkę to porażka. Chociaż przez 3 lata wydałem na niego tylko 520zł !!!

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

4/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Brak możliwości zblokowania mech.różnicowego. i spalanie w mieście.

Napęd

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Komfort i właściwości trakcyjne.

Komfort jazdy

autor opinii