Opinia Toyota Camry LE 3.0 3,0 v 6 188KM (benzyna) sedan (limuzyna) 1995r., ocena użytkownika (229t)

Toyota Camry LE 1995r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.0 3,0 v 6 188KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 340 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 5 lat

data oceny: 2011-05-22

liczba wyświetleń: 3602

Spalanie

V6 3.0 litra nie znam oszczędniejszego silnika benzynowego.
benzyna
gaz
Miasto
9.70
-.--
Trasa
7.20
-.--
Cykl mieszany
8.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na bezwypadkowość i przeglądy okresowe

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Jak o wszystko tak i o samochód trzeba dbać. Bezwzględnie wymiany płynów i olejów. Z preferencją na materiały lepszych producentów np Mobil, Motul.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Absolutnie wszystkim

Ocena ogólna

TO JEST PO PROSTU WSPANIAŁY SAMOCHÓD. GDYBYM MIAŁ WYBRAĆ AUTO NA TRASĘ DO OKOŁA ZIEMI, WYBRAŁ BYM WŁAŚNIE TĄ CAMRY - NIGDY MNIE NIE ZAWIODŁA !!

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Takich samochodów obecnie się nie produkuje, moja Camry ma 17 lat i jest w doskonałym stanie dzięki najlepszym materiałom z jakich była zbudowana.Ma ponad 340000 i nie miała absolutnie żadnej awarii - dwa razy musiałem wymienić klocki hamulcowe. Poprzedni właściciel raz wymieniał tarcze hamulcowe i robił systematyczne przeglądy w ASO. Jest to najlepsza z TOYOT.Komfort jazdy tym samochodem nie zapewni nawet obecnie żaden samochód. Samochód jest niezwykle dynamiczny i przy 3 litrach pojemności nie spali więcej jak 9.0 litra na 100 km. na trasie ( do 140 km/h ) spala średnio 7,2 litra. Dla mnie jest to fenomenalny silnik v6 o olbrzymiej kulturze pracy. Zdecydowanie polecam dla osób które nie chcą zaczynać dnia od serwisu samochodowego.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Fenomenalny moment obrotowy z idealnie dobraną skrzynią automatyczną daje pełną przyjemność z prowadzenia tego auta.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Absolutnie ciche i wytrzymujące polskie drogi zawieszenie daje temu modelowi prym wsród aut najwyższej klasy.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Gigantyczna przestrzeń, brak zbednych gadgetów.Potężny bagażnik. Materiałynajwyższej trwałości. Choć nieco surowe ( jak w japończyku )

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Super wydajna klimatyzacja

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Praktycznie brak martwych stref. Tak kiedyś budowano auta.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Jak to w japończyku 17 lat żadnej awarii Jedna wymiana żarówki w 2010.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Obecnie dostępne jest wiele markowych zamienników. np Klocki Ferrodo do przodu 110 zł.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii