Opinia Lancia Dedra Integrale 2.0 2.0 T 8v 166KM (benzyna) sedan (limuzyna) 1993r., ocena użytkownika (22h)

Lancia Dedra Integrale 1993r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.0 2.0 T 8v 166KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 100 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 8 lat

data oceny: 2008-02-07

liczba wyświetleń: 3408

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
16.00
-.--
Trasa
15.00
-.--
Cykl mieszany
15.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na stan konta nowego właściela - nie ma rzeczy niemożliwych.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Czy jadąc z punktu a do b mamy zapas aby naprawic lub holować -:) A poważnie uwage zwracać na wycieki i podejrzane zapachy paliwa .

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Abitny mechanik z dusza artysty co ważne niepoprawny optymista z dochodami powyżej sredniej krajowej stanu wolnego.

Ocena ogólna

Auto dla mechanika amatora - zawsze jesteś na czasie z praktyką i teorią w tym Cię nigdy nie zawiedzie. Cieknie,leje, niedomaga ale za to wynagradza nienagannym prowadzeniem , przyzwoitym przsspieszeniem oraz tanimi cześciami w porównaniu do samochdów 4X4 Turbo . Polecam dla wszystkich którzy maja dużo miejsca w garażu oraz wolny czas i lubią rozwiązywać łamigłówki bez kół ratunkowych. Mimo to polecam i napewno kupiłbym jeszcze raz ... No risk no Fun ..... Enjoy.... www.lanciapolska.org

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Wiecznie zaparowane szyby w czasie deszczu - zero widoczności przez wysoka linie profilu tylnej półki

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

6/10

Napęd

Surowy nienaganny naped -pod warunkiem że działa -:)

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Fotele tylne zbedne - po co kogos narażać ? Pomijamy pytanie o komplecie pasażerów. Przód fabryczny a szczególnie skóra - czysta farsa producenta - auto prowadzi Ciebie a nie Ty samochód. Wymiana foteli na kubły rozwiazała problem. Wyciszenie ok

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

1/10

Jazda z kompletem pasażerów

1/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Wbrew pozorom swietna jakość plastików i ich mocowań - nie trzeszczą nie skrzypia. Karoseria ocynkowana ale każde dotknięcie palnikiem powoduje lawinowy atak rudej - ale to narmalne Karoseria sztywna nie pęka - ok

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

1/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

1/10

Karoseria

6/10

Wentylacja i ogrzewanie

Farsa na maxa - słaba wydajność - wiecznie zaparowany tył . Klima jako tako ( po japońsku) ratuje sytuacje ale trzeba oddychac płytko - co nie jest łatwe przy imponujących ( jak na ten wiek ) osiągach samochodu

Wentylacja i ogrzewanie

4/10

Widoczność

Grube masywne słupki tylne i mamy recepte na duże martwe pole - na szczęscie zazwyczaj my wyprzedzamy wiec niejako problem - rozwiazany.

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

5/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Szkoda bo to naprawde przeszkadza - szczególnie w zimie kiedy zabawa jest najlepsza.

Wentylacja i ogrzewanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Poprostu rewelacja - nie ma elektroniki - surowy wymagający ale szybko podnąszacy umiejętności właściciela -:)

Układ jezdny

autor opinii
Grzesiek