Opinia Chevrolet Trailblazer LT 4.2 Vortec 4.2 x 6 279KM (benzyna+gaz) terenowy 2004r., ocena użytkownika (22v7)

Chevrolet Trailblazer LT 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 4.2 Vortec 4.2 x 6 279KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 131 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2011-11-19

liczba wyświetleń: 6698

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
19.00
20.50
Trasa
20.50
14.00
Cykl mieszany
15.00
17.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

tak jak w każdym aucie;

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobom lubiącym jeździć czymś nietypowym, dużym i solidnym.

Ocena ogólna

Polecam autko dla wszystkich lubiących komfort jazdy i tego typu segment aut; Autko ma bardzo dobre ustawienia napędów; pozwala wjechać w teren; Przed tem miał Forda Explorera; Auto porównywalne i nawet w wielu elementach przewyższajace moje poprzednie Explo.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Auto świetnie się prowadzi; mały promień skrętu, łatwo się zawraca; dobrze się parkuje na małej przestrzeni; Układ hamulcowy Ok. Nie mam zastrzeżeń;

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Silnik cihy i bardzo mocny; skrzynia 4-biegowa; działa bardzo dobrze; ale wyczuwa sie brak takiego piątego biegu, co sprawia że czuć jej mniejszą elastycznośc w porównaniu do 5-cio biegowych; przez to pewnie i spalanie jest trochę wieksze takiego autka; Generalnie jednak mozna sie przyzwyczaić; wszystko działa bdb, bez zastrzeżeń;

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Amortyzacja bdb. W porównaniu z Fordem Exporerem o wiele lepsza ;-) Z tyłu jak to z tyłu; zawsze komuś może byc mniej wygodnie niż z przodu;

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Wszystko Ok; małe możliwości aranżacji z przodu bo wszystko zajęte; np. nie ma miesca na wsadzenie większego CB-radia;

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja dobra; ogrzewanie działa bdb; klima dzielona; nawiew na tyl super; Ale zakres działania nawiewu moglby byc lpszy na niższych obrotach wiatraka;

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widocznosc do tylu troche słaba; mała szyba tylna; W lusterkach widac bdb; oba maja opcje oddalania obrazu wiec poglad na cała sytuacje po bokach jest super, ale wymaga przyzwyczajenia;

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Pelna opcja; jest wszystko co trzeba; duzoe mozliwosci ustawien indywidualnych; pamiec wszystkich opcji dla dwoch kierowców;

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

poki co tylko częsci eksploatacyjne; koszty napraw w normie, tak jak dla innych aut tego segmentu; częsci dostępne bez problemu w normalnych cencach;

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Małe możliwośći aranżacji wnetrza z przodu; co prawda jest miejsce na umiecowienie wielu rzeczy, ale raczej nie większego gabarytowo CB.

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Komfort jazdy

autor opinii
AP