Opinia Renault Master SKRZYNIA 2.5 DCI100 74KM (turbo diesel) pick-up 2009r., ocena użytkownika (25h2)

 
 

Renault Master SKRZYNIA 2009r. - opinia użytkownika

nadwozie: pick-up
silnik: 2.5 DCI100 74KM (turbo diesel)
skrzynia biegów: ręczna/manualna
przebieg: 60 500 km
liczba drzwi: 3
wyposażenie: Kontrola trakcji
pochodzenie: importowany
jeździłem/łam tym autem: 3 lata
data oceny: 2017-03-07
liczba wyświetleń: 128

Spalanie
MINIMALNIE OK.7,5 MAX 9. CO CIEKAWE ŁADUNEK MA MAŁY WPŁYW NA SPALANIE ,ALE Z ŁADUNKIEM (NIERAZ 1,6 T) JADĘ ZAZWYCZAJ WOLNIEJ.
  diesel gaz
Miasto 8.50 -.--
Trasa 7.50 -.--
Cykl mieszany 8.00 -.--
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Odpowiedź:Raczej tak
Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?
??? NA CAŁOKSZTAŁT.
Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?
NA HAMULEC RĘCZNY.
Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?
WSZYSTKIM ,KTÓRZY JEŻDŻĄ NA KRÓTKICH TRASACH. NA DŁUGIE TRASY JEST POTRZEBA WIĘKSZEJ WYGODY DLA KIEROWCY.
Ocena ogólna
ŁADNY TO ON MOŻE NIE JEST , ALE LUBIĘ NIM JEŹDIĆ. MAM GO 3 LATA , PRZEBIEG 60500 KM WIĘC TO PEWNIE JESZCZE NIE CZAS BY SIĘ PSUŁ. MAM NA NIM ZAMONTOWANEGO HDS I MOŻE DLATEGO WIDZĘ W NIM SAME ZALETY , BO TYLE ROBOTY CO ON ZROBI ... TO JEST NIEZAWODNE I EKONOMICZNE AUTO. SZKODA ŻE BIAŁE :-) - TO NAJWIĘKSZA WADA !
Ocena ogólna
8 / 10
Układ jezdny
NAJLEPIEJ JEDZIE Z ŁADUNKIEM OK. 700 KG. PUSTY NIECO TWARDY
Prowadzenie auta
8 / 10
Układ kierowniczy
8 / 10
Hamulce
8 / 10
Parkowanie
6 / 10
Napęd
SILNIK BARDZO CICHY. DOBRZE JEDZIE NA KAZDYM BIEGU DO 2,5 TYŚ OBROTÓW -WIĘCEJ NIC NIE DAJE. 110 KM/H TO 6 BIEG I 2,2 TYŚ OBROTÓW.
Elastyczność
7 / 10
Skrzynia biegów
7 / 10
Silnik
8 / 10
Przyspieszenie 0-100km
6 / 10
Przyspieszenie 60-120km
6 / 10
Przyspieszenie 80-120km
6 / 10
Komfort jazdy
WYCISZENIE - DO 80-90 BARDZO CICHY. MAM ZAŁOZONE NOWE OPONY MICH.. AGILIS .REWELACJA ! ZERO SZUMU OD OPON.
Resorowanie bez obciążenia
4 / 10
Resorowanie z obciążeniem
7 / 10
Fotele przednie
5 / 10
Fotele tylne
0 / 10
Jazda z kompletem pasażerów
7 / 10
Wyciszenie
6 / 10
Nadwozie i wnętrze
SŁABE FOTELE SZCZEGÓLNIE PASAŻERA. FOTEL KIEROWCY Z BDB REGULACJĄ , ALE OCENIAM GO SŁABO MIMO TEGO ŻE RAZ PRZESIEDZIAŁEM W NIM TRASĘ OK.750 KM.
Przestrzeń z przodu
7 / 10
Przestrzeń z tyłu
0 / 10
Wygoda obsługi (ergonomia)
6 / 10
Bagażnik
9 / 10
Jakość materiałów i wykończenia
5 / 10
Możliwość aranżacji
5 / 10
Karoseria
7 / 10
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE DZIAŁA SPRAWNIE I SZYBKO.
Wentylacja i ogrzewanie
8 / 10
Widoczność
JAK TO W SKRZYNIOWYM - WIDOCZNOŚĆ PRAWY TYŁ KIEPSKA.
Widoczność do przodu
9 / 10
Widocznośc do tyłu
6 / 10
Widoczność w lusterkach
8 / 10
Elektryka/Elektronika
CZASAMI W DESZCZU KIERUNKOWSKAZY PRZYSPIESZAJĄ.
Elektryka
8 / 10
Elektronika
8 / 10
Naprawy
PO 60 TYŚ MINIMALNY LUZ NA PRZEDNICH SWORZNIACH. RAZ PRZYBLOKOWANE DZWIGNIE NA KOŁACH O D RĘCZNEGO - PO ROZRUSZANIU I POSMAROWANIU -OK. JEDNAK TRZEBA TAM ZAGLĄDAĆ CZASAMI.
Niezawodność
9 / 10
Koszty napraw
9 / 10
Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?
ZASKOCZYŁO MNIE TO ,ŻE MIMO BRAKU URODY....TAK W SRÓCIE TO JEST DORY BRZYDAL.
Inne
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?
NISKIE SPALANIE ,NAWET BARDZO NISKIE ! BARDZO DOBRE PROWADZENIE ,JEDZIE SIĘ BARDZO DOBRZE. SUPER WIDOCZNOŚĆ. WIEKA KULTURA PRACY SILNIKA ,ELASTYCZNOŚĆ NA PŁASKICH ODCINKACH SILNIK I SKRZYNIA ZACHĘCA CO ECODRIVINGU BEZ USZCZERBKU NA SKUTECZNOŚCI JAZDY. BARDO FAJNA JAZDA NAWET GDY JEST MAX ZAŁADOWANY.
Spalanie
autor opinii