Opinia Chevrolet Trans-Sport 3.4 188KM (benzyna+gaz) van 2001r., ocena użytkownika (25wy)

Chevrolet Trans-Sport 2001r. - opinia użytkownika

nadwozie: van

silnik: 3.4 188KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 260 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2020-01-31

liczba wyświetleń: 7093

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
14.60
12.00
Trasa
10.00
10.70
Cykl mieszany
15.70
12.90

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Nie

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

nie zawracaj sobie nim głowy

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na poziom oleju, na obencość progów

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

nikomu

Ocena ogólna

Ocena mówi sama za siebie. Kolejnego takiego już nie kupię

Ocena ogólna

1/10

Układ jezdny

Najgorszy samochód GM jaki miałem. A miałem ich nie mało. Poprzednia wersja biła na głowę tą którą w tej chwili opisze. Buda niczego sobie gnije na potęgę nawet garażowany. Progi i tylne nadkola dramat. Kwestia zrobienia czego kolwiek przy silniku to jakiś żart. Duży silnik w małej komorze. Nie idzie ręki wsadzić żeby do czekolwiek sie dostać. Strzelające uszczelki pod głowicami po 200 tysiącach, Wycierajace się panewki wałków rozrządu po podobnym przebiegu czego skutkiem jest to że wałek ustawia się po skosie po czym pęka. Zużycie oleju ponad litr na 500 km norma !!! Akumulator w maluchach był większy. Ten nie dość że schowany w zakamarku pozakrywany szpejem od góry. Dostęp tragiczny. Skrzynia biegów protoplasta poprzednika niby poprawiona. Strzelają jej kosze 4 biegu. Hamulce tzn raczej spowalniacze bo tego hamulcami nie można w żaden sposób nazwać. Nadmiar elektroniki gdzie się da. Auto wygodne przestronne jednak wady kompletnie go deklasują. Wybierając się w trasę miej na uwadze że możesz potrzebować lawetę. Woź ze sobą baniak oleju, na skrzynkę narzędziową na szczęście znajdzie się miejsce. Dramat nie auto.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

5/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Pożerajacy litrami olej, padające uszczelki pod głowicą (200-250 tys przebiegu)

Elastyczność

6/10

Skrzynia biegów

3/10

Silnik

1/10

Przyspieszenie 0-100km

4/10

Przyspieszenie 60-120km

4/10

Przyspieszenie 80-120km

4/10

Komfort jazdy

Co do wyciszenia to słabo

Resorowanie bez obciążenia

5/10

Resorowanie z obciążeniem

5/10

Fotele przednie

5/10

Fotele tylne

5/10

Jazda z kompletem pasażerów

5/10

Wyciszenie

3/10

Nadwozie i wnętrze

rdzewiejąca na potęgę buda, nadkola, znikające w oczach progi (rdza), błotniki przednie podobnie.

Przestrzeń z przodu

5/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

3/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

3/10

Możliwość aranżacji

1/10

Karoseria

1/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widoczność do przodu

5/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

4/10

Elektryka/Elektronika

To się nawet nie nadaję do obsługi kalkulatora. Elektronika projektowana przez amatora

Elektryka

1/10

Elektronika

1/10

Naprawy

Odradzam szczerze. Jak chcesz się wpakowac w koszty i ciągłe awarie to te auto jest idealne

Niezawodność

1/10

Koszty napraw

1/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Po za spalaniem i wygodą w środku oraz przestronnością cała reszta to jeden wielki NEGATYW

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Spalanie

autor opinii
Adrian