Opinia Nissan Patrol GR Turbo 2.8 2800cm.3 135KM (olej napędowy) terenowy 1998r., ocena użytkownika (4sc)

Nissan Patrol GR Turbo 1998r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.8 2800cm.3 135KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 157 km

liczba drzwi: 6

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-02-11

liczba wyświetleń: 5445

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
16.00
-.--
Trasa
15.00
-.--
Cykl mieszany
15.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

zawieszaenie ,wygląd,dużo miejsca,praca silnika 6-garków tyka jak zegarek

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

lać ropę pilnować wymian oleju, klocków,i jeździć!!!no i płynu do spryskiwacza!!

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Każdemu kto lubi spokojną jazdę po szosie i lubi poszaleć w terenie w komfortowych warunkach,kto ma co ciągnąć np. duża łódź, potrzebuje od czasu do czasu wozić spore ładunki, przewieść 7 osób dwa rozkładane siedzenia z tyłu, tylne kanapy kładzone

Ocena ogólna

POLECAM, leję rope oj bardzo dużo 15 l. na 100km. ale wiem za co.nic nie naprawiałem poza zmianą opon ,ale to już inna kwestia

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Auto duże, z miejscem do parkowania cienko prowadzi się jak mercedesa, na drodze i w terenie super,prawdziwe terenowe auto świetnie sobie radzące w każdym terenie, układ kierowniczy precyzyjny,wspomaganie bardzo dobre,dziur i wybojów nie czuć oczywiście zależy jakich,

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Disel więc wolny choć z turbodoładowaniem i interkulerem, na pewno nie stworzony do wyścigów,a raczej do spokojnej jazdy po szosie,160km/godz.może więcej,lecz nie prubowałem,silnik elastyczny jak w każdym dislu,przyspieszenia jak na 2.5 tony masy cełkiem niezłe,za to w terenie cudo!!!wyłazi z każdej sytuacji

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

8/10

Przyspieszenie 0-100km

4/10

Przyspieszenie 60-120km

5/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

nic dodać nic ująć komfort jak na terenowca b.duży, miejsca b.dużo tylko wsiadać trzeba wysoko,do 100na godź cichy, wyżej coraz głośniej,zawieszenie genialne

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

karoseria to jest tu słaba po 10-ciu latach rdza zaczyna robić swoje, ale jak ktoś zadba w pore o zabezpieczenie anty korozyjne to powinno być dobrze

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

5/10

Wentylacja i ogrzewanie

ogrzewanie b.dobre tylko klima ma za małą wydajność, na krótkich odcinkach ,przy czestym wysiadaniu daje trochę za mało chłodu

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Jak przy tak wysokim aucie, do tyłu trzeba podwójnie uważać

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Wydaje mi sie że mogłoby jednak mniej palić inne tego typu auta trochę mniej piją

Spalanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

tylko 130km.i takie możliwości kopara, opada

Napęd

autor opinii