Opinia Fiat Doblo 1.3 Multijet 0KM (olej napędowy) mini-van 2004r., ocena użytkownika (5zw)

Fiat Doblo 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: mini-van

silnik: 1.3 Multijet 0KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 45 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-02-12

liczba wyświetleń: 6633

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
6.00
-.--
Trasa
4.60
-.--
Cykl mieszany
5.30
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

nie wiem

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

jest spoko

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Auto dla dużej rodziny, która czasami potrzebuje cość przewieźć. Swietne auto na urlopy. Na codzień świetnie się uzupełnia z małym autkiem miejskim

Ocena ogólna

Porządne uniwersalne auto, trochę toporne ale trwałe. Za słaby slinik do tego modelu, ale wersja 1,9 która daje rade wciąga litr paliwa więcej... Twój wybór

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Auto bardzo sztywne, świetnie się prowadzi i trzyna drogi w zakrętach, niestety wrażliwy na podmuchy bocznego wiatru z racji kształtu nadwozia. Hamulce przeciętne, Parkowanie super, w obu bocznych lusterkach widać tylne koło

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

5/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Bardzo dobry ekonomiczny silnik, ale za słaby do tego auta szczególnie jak ktoś lubi ostrą jazdę. Do wożenia ludzi jest ok do towarów słabo.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

8/10

Przyspieszenie 0-100km

6/10

Przyspieszenie 60-120km

5/10

Przyspieszenie 80-120km

5/10

Komfort jazdy

Typowe auto ciężarowe przerobione na osobowe. Z tyłu resor piórowy. Jeśli go nie \\\\\\"przełamiesz\\\\\\" jakimiś 100-150 kilogramami na tyle auta to na kanapie podskakujesz jak pingpong. Z przodu bez obciążenia znośnie, pod obciążeniem nawet bardzo przyjemnie. Jak na dizla ciężarowego bardzo cicho. Jak na osobowe auto to w środku stawki. Po rozgrzaniu silnika jest cichszy

Resorowanie bez obciążenia

4/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

7/10

Fotele tylne

4/10

Jazda z kompletem pasażerów

6/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

Miejsca na maxa i to dosłownie wszędzie. Na nogi, nad głową itp. Bagażnik największy w swojej klasie, łatwo dostępny, niska podłoga, zadnych progów, wchodzi paleta euro. Jakość materiałów, karoseria? jak u fiata, średnio, ani dorze ale też nie jest tragicznie

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

5/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bardzo dobre i wydajne grzanie oraz wentylacja. Trochę długo sie nagrzewa silnik

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Centralne wsteczne lusterko jest zasłaniane przez dzielone drzwi tylnie i środkowy zagłówek, za to boczne wsteczne lusterka są świetne.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

W zasadzie najbardziej drażniący jest komfort jazdy na tylnej kanapie bez obciążenia

Komfort jazdy

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

5 litrów na takie duże auto to naprawde rewelacja

Spalanie

autor opinii