Opinia Honda CR-V 2.0 150KM (benzyna) terenowy 2002r., ocena użytkownika (6q3)

Honda CR-V 2002r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 230 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 6 lat

data oceny: 2008-02-15

liczba wyświetleń: 7103

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
10.50
-.--
Trasa
8.50
-.--
Cykl mieszany
9.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Chyba tylko na to czy nie był rozbity.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Uważać w ostrych, śliskich zakrętach bo przód może mocno wyjeżdżać.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Mieszkańcom wsi i przedmieści, jeżdżących często po drogach gruntowych, bezdrożach i w lekkim terenie.

Ocena ogólna

Gdyby nie potworna podsterowność, byłby to ideał SUV-a. Dużo miejsca, świetne osiągi, umiarkowana cena. Niewiarygodna niezawodność mimo "katowania" służbówki. Świetne, trwałe materiały. Wspaniałe udogodnienia, schowki, półki, nawet stolik rozkładany będący podłoga bagażnika! Jeśli ktoś jeździ spokojnie i mieszka poza miastem, jest to autko dla niego. Na długie lata.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Układ jezdny jak w osobówce. Potworna podsterowność zabiera trochę punktów za prowadzenie. Poza tym w normie. Odczucia jak w przeciętnej limuzynie FWD. Nieco twardsze zawieszenie na krótkich nierównościach. Wspomaganie w sam raz. Nie za mocne. Nie da się kręcić małym palcem na postoju.

Prowadzenie auta

5/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Silnik bardzo elastyczny, jednak masa robi swoje. Pracuje gładko, świetnie współgra ze skrzynią. W ocenie skrzyni ująłem nieco za gorzej wchodzącą dwójkę, jak chyba w każdej Hondzie? Przyspieszenie jak na tę klasę aut bardzo dobre.

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

6/10

Przyspieszenie 60-120km

6/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

Zawieszenie komfortowe, niemal jak w limuzynie, tylko na bardzo krótkich nierównościach twardo pracuje. Wyciszenie wnętrza przeciętne. Nieco lepsze niż w Civick-u, trochę gorsze niż w Accord-zie. Bardzo dużo miejsca dla pasażerów z tyłu. Przy maksymalnym obciążeniu dają się odczuć zwiększone wychyły nadwozia. Czuć wysoki środek ciężkości.

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Tylko z przodu mogłoby być minimalnie więcej miejsca. Reszta to niemal wzór do naśladowania. Może poza dźwignią ręcznego, która utrudnia nieco zaawansowane użycie.

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Doskonale. Wręcz wzorowo.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Nic do dodania. Świetnie.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Potworna podsterowność zwiększana jeszcze w niektórych sytuacjach podczas automatycznego załączenia napędu na tył. Ogólnie podczas ostrej jazdy, trudna do wyczucia i zmienna z powodu automatycznego dołączania tyłu, charakterystyka prowadzenia.

Układ jezdny

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Pierwsza, niewielka awaria przy 230tys. km przebiegu, nie oszczędzania służbowego auta, podczas częstej jazdy po bezdrożach.\\r\\n

Niezawodność

autor opinii
Sebastian