Opinia Honda Prelude SRV 2.2 VTEC,16V, JDM 200KM (benzyna) coupe 1994r., ocena użytkownika (6tp)

Honda Prelude SRV 1994r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 2.2 VTEC,16V, JDM 200KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 230 000 km

liczba drzwi: 2

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2008-02-16

liczba wyświetleń: 5286

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
12.00
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Silniki są często wyeksploatowane. Należy sprawdzić olej i inne płyny. Działanie ukłądu Vtec. Wydobywający się bardzo ciemny dym z tłumika może świadczyćo o złej kondycji silnika. Sprawność układów elektrycznych i ABS. Bardzo wiele aut jest składanych z innych, nie zgadza się wyposazenie z latami produkcji.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Regularnie sprawdzać pozim oleju. Zwłassza po sportowej jeździe.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobie pragnącej sportowych osiągów, i oryginalnego wyglądu, przy zachowaniu komfortu (dla 2 osób). Auto jest tanie w zakupie, jednak dostępne na rynku modele są najcześciej mocno wyeksploatowane i wymagają dużego wkładu. Trudno o zadbane Preludy.

Ocena ogólna

Jak na tamte lata to super auto ze sportowym charakterem. Duza moc i relatywnie male spalanie bez tzw. turbo. Jednakze wymaga dbałości, jesli auto ma długo służyc. To na pewno nie jest auto do codziennej jazdy,

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Wersja z 4WS znacząco zmniejsza promień zawracania, przez co manewry na parkingu są ułatwione. Fabryczne tarcze hamulcowe mają skłonności do tzw. bicia przy bardzo częstym hamowaniu i sportowej jeździe.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

6/10

Parkowanie

9/10

Napęd

Wysoki stosunek mocy do pojemnośći dzieki technologi VTEC. Silnik daje dużo mocy wynikającej z wysokich obrotów nawet do 8000RPM i dużego momentu jak na silnik bez turbo doładowania. Przyspieszanie na wszystkich predkosciach jest duże pod warunkiem umiejetnego dostosowania przełożenia. Zużycie oleju przy sportowej jeździe norma fabryczna do 1litra na 1000km.

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Fotele za kierowcą są bardziej symboliczne niż praktyczne. Może i wygodne ale dla małych dzieci. Tylko jakie to ma znaczenie dla tego typu auta? To nie Van.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

4/10

Jazda z kompletem pasażerów

5/10

Wyciszenie

5/10

Nadwozie i wnętrze

Normą jest rdza na tylnych nadkolach, jeśli się ich nie zabezpieczy samemu. Dostęp do bagażnika z kabiny ułatwia przewożenie długiego bagażu.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

4/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

6/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

4/10

Karoseria

5/10

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatronik "robi wszystko sam", jesli jest.

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Długa maska z przodu i bardzo skośna szyba tylna nieco ograniczają widoczność, ale to wynika charakteru auta.

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

6/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii