Opinia Chevrolet Aveo 1.4 83KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2004r., ocena użytkownika (9s8)

Chevrolet Aveo 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 1.4 83KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 63 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 6 lat

data oceny: 2008-05-31

liczba wyświetleń: 6232

Spalanie

różnie zależy od rodzaju jazdy, ale przy normalnej jeździe zwłaszcza na trasie spalił 6 l w mieście natomiast jak wiadomo bywa różnie, przy mieszanej a taką mam przy dojeździe do pracy mieszczę sie spokojnie w 7 l
benzyna
gaz
Miasto
8.50
-.--
Trasa
6.50
-.--
Cykl mieszany
7.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

czy nie ma stuków w zawieszeniu

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

wszystkim, którzy traktują auto jako środek transportu bez zacięcia sportowego, nadaje sie na auto rodzinne

Ocena ogólna

za całokształt średnio, za te pieniądze dobry zakup z wyposażeniem lepszym niż u konkurencji

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

autko prowadzi się dobrze, układ kierowniczy bez zarzutu oprucz pojawiającego się skrzypienia w zawieszeniu ale to wina jakości gum przy gałkach, można wyeliminować, hamulce trzeba głębiej dociskać ale to kwestia przyzwyczajenia, parkowanie tyłem no cóż jak wszystkie auta z podniesionym kufrem utrudnione

Prowadzenie auta

7/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

5/10

Parkowanie

6/10

Napęd

wiele do komentowania nie ma, po prostu jeździ dobrze przynajmniej w moim przypadku, nie ma powodu do narzekania, wypróbowałem go wszechstronnie w pojedynke i z pełnym obciążeniem, jest ok

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

resorowanie dobre, fotele tylne: za bardzo pochylone do tyłu oparcie co pogarsza konfort podróżowania zwłaszcza podczas dłuższej jazdy, wyciszenie komory silnika ok, trochę za bardzo słychac szum opon przy szybszej jeździe

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

5/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

ocenę bagażnika psują uchwyty wchodzące do środka przestrzeni bagażowej, trochę mały 6-cio letni okres gwarancji na perforację nadwozia

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

7/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

5/10

Możliwość aranżacji

7/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

nagrzewanie super szybkie, wydajność nawiewów b. dobra

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

nie miałem na razie żadnych problemów więc 10

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

nie wiem jakie byłyby koszty, wymiany dokonano w ramach gwarancji ale raczej zaliczyłbym je do wysokich, przekładnię wymieniono z powodu luzu na drążku który niestety jest w całości dlatego wymienić trzeba było całą przekładnię co na pewno znacznie podnosi koszty, mimo iż miałem dwie wymiany to awaryjność po 63000 zaliczyłbym do małych

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

denerwujące skrzypienie w zawieszeniu, pojawiajace sie po bardzo małym przebiegu jak nie z przodu to z tyłu, po wizycie w ASO ustąpiło ale nie na długo, ponowna wizyta w ASO i po rozmowie z serwisantem dowiedziałem sie że skrzypienie powodują gumowe elementy (jakość gumy)

Układ jezdny

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

wbrew opinii jakie niektórzy wydają że wolny, leniwie przyspiesza itp. wg mnie nie mają racji, trzeba być świadomym że silnik jest 8-mio zaworowy bez doładowań itp. a mimo to bardzo dobrze sobie radzi

Napęd

autor opinii