Opinia Mazda 3 Sport 1.6 105KM (benzyna) hatchback 2004r., ocena użytkownika (a8f)

Mazda 3 Sport 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.6 105KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 30 500 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-06-26

liczba wyświetleń: 7727

Spalanie

To kwestia wzgledna, w zaleznosci od stylu jazdy, jednak Mazda 3 nie nalezy do aut super ekonomicznych. Wynagradza to jednak osiagami, stylistyka, radoscia z prowadzenia tego samochodu i bezzawodnoscia. Ktos chce szybciej sie poruszac, to auto odpowiednia wiecej spali..
benzyna
gaz
Miasto
8.60
-.--
Trasa
7.70
-.--
Cykl mieszany
8.40
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Bezawaryjnosc, wyglad, wnetrze. W tym samochodzie mozna sie zakochac.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Kazdemu, kto szuka auta o ciekawej stylistyce, kapitalnym wykonczeniu, osiagach oraz lubiacych samochody, ktorych na drogach nie ma za duzo...;)

Ocena ogólna

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Najlepszy z samochodow jakie kiedykolwiek posiadalem. Kapitalne wykonczenie, wrazenia z jazdy na nieprzecietnym poziomie. Absolutna bezusterkowosc.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

9/10

Napęd

Silnik 1.6 w benzynie nie nalezy do najmocniejszych w tym modelu i jest to wlasciwie jedyna rzecz, do ktorej mozna sie przyczepic. Jednak mimo to pracuje rowno, jest w miare eleastyczny i ma dosc dobre osiagi, pomimo dosc sporej masy samochodu.

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

Uklad zawieszenia jest idealnie dostosowany do auta o wlasciwosciach zblizonych do sportowych. Zawieszenie jest odpowiednio twarde, ale jednoczesnie dosc komfortowe.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Wnetrze Mazdy 3 to jej ogromna zaleta, dokladnie tak samo ma sie sprawa z wygladem zewnetrznym. Wszystko wykonane jest z odpowiednia dbaloscia i polotem z bardzo nowoczesna stylistyka i konkretnymi materialami. Japonczycy to mistrzowie egronomii. Rozklad calej deski rozdzielczej to po prostu "majstersztyk".

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bez uwag. Zarowno w zimie, jak i w lecie nawiewy "robia swoje". Wnetrze w bardzo krotkim czasie osiaga zadana temperature, nawet podczas upalow.

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Tyl Mazdy 3 i jej mala szyba powoduja male problemy przy parkowaniu, ale to kwestia przyzwyczajenia. Widocznosc do przodu, na boki, oraz w lusterkach bez zastrzezen.

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Kolejny raz warto napisac, ze auta produkowane w Japonii maja wszystko zapiete na ostatni guzik. Jak na razie abosultnie zadnych zastrzezen w tym temacie.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Absolutna bezusterkowosc. Wlac paliwo i jechac:)

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Poki co to najwieksza zaleta. Nie mam zadnych pwodow do zmartwien, bo w samochodze nie zespulo sie jeszcze NIC:)

Niezawodność

autor opinii
Kryzo