Opinia Ford Probe 2,2 Turbo GT ( I, wersja USA) 2.2 12V Turbo 160KM (benzyna) brak danych 1991r., ocena użytkownika (bz8)

Ford Probe 2,2 Turbo GT ( I, wersja USA) 1991r. - opinia użytkownika

silnik: 2.2 12V Turbo 160KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 266 000 km

liczba drzwi: 3

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2008-08-12

liczba wyświetleń: 4981

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
12.00
-.--
Trasa
6.60
-.--
Cykl mieszany
9.70
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na skrzynię biegów, sprzęgło i turbinę. Jeśli skrzynia wyrzuca czasem 5 bieg znaczy że niedługo się posypie, co proawda nie trzeba kupować nowej gdyż wystarczy dospawać pewną część jednak znalezienie mechanika który zgodzi się rozebrać skrzynię biegów za w miarę przystępną cenę.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Każdemu kto lubi energiczną jazdę, samochód daje wiele rpzyjemności z prowadzenia

Ocena ogólna

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

Autko ładnie się prowadzi, jedzie prosto przy puszczonej kierownicy. Dobrze reaguje na nagłe skręty, problemem może być stosunkowo mały skręt w porównaniu do innych aut. Hamulce dobre, skutecznie zatrzymują pojazd nawet przy wysokich prędkościach. Co do parkowania... Problemem jest niski skręt, czasami cieżko wyjechac z ciasnego parkingu.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

6/10

Napęd

Elastyczność silnika jest przyzwoita, biegi można co prawda zmieniać co 10 km/h ale nie jest to wymuszone. Silnik pracuje przyzwoicie, jest on największą zaletą tego samochodu. Dopóki pedał gazu nie zostanie wciśnięty w ponad 50% nie załącza turbiny choćby nie wiem jakie były obroty i prędkość, daje to możliwość ekonomicznej jazdy. Po wciśnięciu gazu powyżej 50% odczujemy mocne przyśpieszenie. Auto bardzo dobrze czuje się przy wysokich prędkościach, problemy z przyśpieszeniem zaczynają się dopiero przy 190 km/h

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

5/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Resorowanie - dzięki kontroli twardości zawieszenia moim zdaniem idealne. Wotele z przodu wygodne, duże możliwości regulacji, dużo miejsca na nogi z przodu. Z tyłu trochę gorzej, jednak w porównaniu do innych aut z tej klasy jest lepiej. Tego tpu samochody maja model 2+2, czyli 2 osoby z możliwością przewiezienia 2 dodatkowych. jazda z kompletem pasażerów obniża trochę komfort jazdy, przestrzeń przypadająca na pasażera jest wtedy ograniczona.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

6/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

5/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

3/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

7/10

Widoczność

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Części praktycznie nie do dostania, trzeba sprowadzać z USA bądź kupić inny egzemplarz na częsci...

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

1/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Trudności w dostaniu części

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Spalanie

autor opinii
Marcin