Opinia Toyota Carina e 1.6 110KM (benzyna) liftback 1993r., ocena użytkownika (hqd)

Toyota Carina e 1993r. - opinia użytkownika

nadwozie: liftback

silnik: 1.6 110KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 180 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2009-07-10

liczba wyświetleń: 3656

Spalanie

w trasie na prawde mało pali. na jednym baku przejechałem ponad 700 km. w miescie na jednym baku 500 -550 km
benzyna
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
6.50
-.--
Cykl mieszany
8.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

prozaicznie, aby auto było zadbane

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

po prosti dbać, a bedzie słuzył dłgo

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

dobre auto na poczatek, dla ludzi o spokojnym temperamencie, nie do lansu ;) daje komfort psychiczny na codzien i w trasie swoją bezawaryjnoscia, lubiany przez mechaników.

Ocena ogólna

szkoda ze juz taki aut sie nie produkuje...

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

zawieszenie dosyć miekkie, ale dobre na polskie drogi. bardzo wytrzymale, jezeli jeździsz ostroznie, powinno wytrzymac długo. oryginalne amortyzatory wyzionęly ducha w zime po 15 latach, zamarzły :) do tego czasu przeglady przechodziły bez zmarowania ;) byłem w szoku. dla porownania nissan primera, z tego samego roku, zaczął stukac po miesiącu jazdy po warszawie.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

8/10

Napęd

mój egzemplarz był z niewiadomego pochodzenia, po pół roku okzało sie ze trzeba zrobić generalke. silnik był skatowany. koszt 1800 zł. po remncie poprawiła sie dynamika, nie brał oleju, kultura pracy ok. mój wujek natomiast posiada carine od nowości, ma nawiniete ponad 350 tysiecy i dalej smiga.

Elastyczność

6/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

4/10

Przyspieszenie 60-120km

4/10

Przyspieszenie 80-120km

4/10

Komfort jazdy

subaru to to nie jest, ale komfort niezły. fotele w podstawowej wersji pozbawione regulacji odcinka ledzwiowego, na dłuższe trasy nie do konca wygodne, ale tragedii nie ma

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

6/10

Fotele tylne

6/10

Jazda z kompletem pasażerów

6/10

Wyciszenie

4/10

Nadwozie i wnętrze

w aucie bardzo duzo przestrzeni zarówno z tyłu jak i z przodu, wszystko na miejscu, wszysto działa, nic sie nie urywa. na wybojach słychac trzaski z bagarznika, ale rzecz jest to ogarniecia jak sie wymieni spinki albo uzyje silikonu lub innych specyfików. blacha w porządku. zdarza sie ze rdza powoli zaczyna trawic dolne krawedzie drzwi. podwozie dobrze zabezpieczone.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

auto bez klimy w lato daje sie we znaki nie wiem czy to zalezy od wersji, ale izolacja jest słaba. w zime nagrzewa dobrze

Wentylacja i ogrzewanie

3/10

Widoczność

widocznisc dobra, kształt auta normalny, zaprojektowany pod kątem ergonomii i wygody dla kierujacego, a nie chore pomysły dizajnerów ;)

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

układ elektryczny działa bez zarzutów, elektroniki za wiele nie ma na szczęście ;)

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

własciwie to nie ma awaryjnosci, niektóre części się po prostu zuzywają, koszty napraw nie drogie. duzo dobrych japonskich zamiennikow. czesci moze troche drozsze, ale naprawy na pewno o wiele zadsze niz u konkurencji.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Niezawodność

autor opinii
marian