Opinia Chevrolet Epica LMV 2.0 150KM (olej napędowy) sedan (limuzyna) 2008r., ocena użytkownika (mh3)

Chevrolet Epica LMV 2008r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.0 150KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 21 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2009-11-12

liczba wyświetleń: 6017

Spalanie

Preferuję jazdę szybką i dynamiczną. Minimalne zużycie paliwa jakie zanotowałem wynosiło 5,1l/100km. Było to przy prędkościach rzędu 70-80 km/h. Na trasie (tempomat) przy obciążeniu 3 osoby + bagaże i prędkości ok 145km/h zużycie ok. 7,2l/100km
diesel
gaz
Miasto
7.90
-.--
Trasa
6.00
-.--
Cykl mieszany
7.20
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Tak jak czytałem w poprzedniej opinii trzeba uważać na lakier przy klamkach. Bardzo łatwo jest go zarysować. Niestety

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Każdemu kto ceni wygodę.

Ocena ogólna

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Bardzo dobre prowadzenie samochodu w zakrętach, dobrze dobrana sztywność sprężyn, skuteczne hamulce.Do elektrycznego wspomagania układu kierowniczego trzeba się przyzwyczaić. Na taką wielkość samochodu jest wyjątkowo zwrotny. Parkowanie zdecydowanie ułatwiają czujniki parkowania i automatycznie ustawiające się " na koło" prawe lusterko.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Bardzo dobra jednostka napędowa. Skrzynia biegów dobrze dobrana. Bardzo długi bieg trzeci. Aby dynamicznie prowadzić ten samochód, trzeba utrzymywać prędkość obrotową silnika powyżej 2000obr/min.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Samochód stworzony do długich podróży. Siedziska i oparcia zarówno z przodu jak i z tyłu prawidłowo wyprofilowane. Fotel kierowcy dodatkowo wyposażony w regulację na odcinku lędźwiowym ułatwia zajęcie wygodnej pozycji za kierownicą.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Przestronne wnętrze, wyłączniki umieszczone w/g mnie przypadkowo. Co do ich wielkości, to też można mieć zastrzeżenia. Złe umiejscowienie zegara. Brak chłodzonego schowka. Po złożeniu oparcia tylnej kanapy powstaje bardzo mały otwór przez który można przełożyć np. narty. Czepiam się:) Bagażnik jest pokaźnych rozmiarów.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bardzo skuteczna wentylacja i ogrzewanie. Zbyt mało możliwości ustawienia nawiewów.

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Bardzo dobra widoczność do przodu i do tyłu. Precyzyjna regulacja lusterek, i super rzecz - automatycznie ustawiające się " na koło" prawe lusterko. Wewnętrzne lusterko automatycznie się ściemniające. Szkoda że tylko wewnętrzne.

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Zbyt krótka eksploatacja samochodu, aby mieć wyrobione zdanie. Dotychczas nie było żadnych awarii.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Wymiana żarówki w reflektorze (żarówka + robocizna) w serwisie fabrycznym 80zł. ROZBÓJ

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii
Zyga