Opinia Volkswagen Caddy Furgon blaszanka 2.0 SDI 65KM (olej napędowy) kombi 2005r., ocena użytkownika (mh5)

Volkswagen Caddy Furgon blaszanka 2005r. - opinia użytkownika

nadwozie: kombi

silnik: 2.0 SDI 65KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 180 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2009-11-13

liczba wyświetleń: 6336

Spalanie

Pare razy liczyłem z kalkulatorem w łapie i to jest prawdziwe spalanie z ładunkiem około 300 kg na pace . Lałem na Shelu BP itp , nie na hipermarketach (bo podobno pompowtryski są tu czułe) , ale nie te droższe paliwko tylko standard diesel. Naprawdę oszczędne jeżdżenie dla portfela
diesel
gaz
Miasto
6.30
-.--
Trasa
5.40
-.--
Cykl mieszany
5.80
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

j.w.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na zimnym nie gazować i tyle

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Oczywiście dla firm przewożących niewielkie ładunki. SDI to silnik do jeżdzenia w mieście (tam prędkości są nie istotne...) Jeżeli potrzebujesz na trasy pomiędzy miastami - koniecznie TDI

Ocena ogólna

Jeżeli ktoś szuka małego i taniego w utrzymaniu dostawczaka to POLECAM , ale nie spodziewajcie się zawrotnych prędkości i wypasu-komfortu jazdy - to nie ten segment aut .... Po 3 latach użytkowania \"blaszanki\" zamówiłem właśnie nowego Caddy MAXI(przedłużony) 5 osobowy , ale już TDI (nie SDI)z klimatronic`iem i dla żony parctronic . Super bo pełny odpis vatu jak w furgonie.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

To nie mercedes , ale w swojej klasie - małych dostawczaków jazda przyjemna . Uwaga na boczny wiatr (przy pustej pace) ... heheee

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Bardzo słaby ten SDI na taki samochodzik , kultura pracy - jak to w VW niska (ale ja lubiłem ten klekot) . Przyśpieszenie przy SDI NIE ISTNIEJE (po pracy mam 130 KM w osobówce i ciężko się przesiąść po kilku dniach w CaddySDI). Ale nikt nie kupuje SDI żeby się ścigać na autostradach ... V max SDI 140km/h (-: Chcesz jeździć szybciej kup TDI

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

5/10

Przyspieszenie 60-120km

3/10

Przyspieszenie 80-120km

2/10

Komfort jazdy

Resorowanie OK jak na mini dostawczaka , Fotele przednie trochę jak rozklepana kanapa (nie trzyma w zakrętach na boki, ale to nie wyścigówka). Trochę boli d**a na dłuższej trasie. Tylne fotele - brak więc dałem średnią 5. Wyciszenie ??? W blaszance ??? Głośno jak w każdym innym małym blaszaku , ale da się rozmawiać :-)

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

7/10

Fotele tylne

7/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Ilość miejsca wystarczająca (jestem duży!!!) Wygoda obsługi - jak to w VW , prosto i na temat bez zbędnych pierdół. Jakość materiałów raczej odpowiednia do przeznaczenia samochodu (plastik prosty do umycia , a nie do prania ...)Paka duża,pare zaczepów w podłodze , fajna rzecz-mata gumowa na całej pace(można myć pakę karscherem).Rdza - u mnie BRAK

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Zwykłą dmuchawa bez klimy . Spełniała swoje zadanie , szyby nie parowały , w zimie było ciepło , w lecie gorąco ... Trzeba brać opcje z klimą .

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Do przodu OK . Do tyłu jak w Busie bez lusterka środkowego i bez szyb na pace , trzeba się przyzwyczaić . Wielkie lusterka boczne - jak w busach - zaleta .

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Daję ocenę średnią , bo nie miałem tam elektryki , ani elektroniki . Korby bez komputera . Pare razy żarówki wymieniałem heheee

Elektryka

7/10

Elektronika

7/10

Naprawy

Raz mi się zepsuł na trasie (pompa paliwa) czekałem 2 dni bo kolega załatwiał o połowę tańszą niż w serwisie i po 2 dniach jeździł dalej (oryginał 1200 zł i naprawa od ręki ) - pompka trąbka zdarza się ... Nie mam żalu ... Zawór - auto jeździło , ale kontrolka się zapaliła , pojechałem do mechanika 300 zł i po sprawie .... I to tyle , reszta to eksploatacje oleje filtry klocki tarcze ...

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Niskie spalanie , mała awaryjność

Spalanie

autor opinii