Opinia Dacia Logan MCV Ambiance 1.6 87KM (benzyna) kombi 2010r., ocena użytkownika (va9)

Dacia Logan MCV Ambiance 2010r. - opinia użytkownika

nadwozie: kombi

silnik: 1.6 87KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 2 700 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2010-09-28

liczba wyświetleń: 6448

Spalanie

Miłe zaskoczenie na trasie, jednak miasto czasem pochłonęł 11 litrów ale w większości mieści się w 10
benzyna
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
5.50
-.--
Cykl mieszany
7.70
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na jakość lakieru

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Czy lakier się nie poodbijał

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

do małego biznesu, tym którzy lubia sobie mieć ogromny bagażnik

Ocena ogólna

Oceniam auto na 5 z minusem, za te pieniadze to świetny wielozadaniowiec.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Auto dosyć pewnie trzyma się drogi na zakrętach, pewnie ocena była by lepsza ale fabryczne opony Dębica Passio nie zabardzo dają mi pewność do większych sprawdzianów, hamulce pewne, układ kierowniczy przy dużych prędkościach troche za lekko działa, parkowanie no cóż 4,5 metra, to dosyć nie mała sztuka, ale plus za lusterka.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

7/10

Napęd

Silnik nie jest może z odrzutowca, ale ma dobrą elasytke, praktycznie 5 i 60 km/h nie jest mu bólem, skrzynia chodzi całkiem pozytywnie, jak na masę 1200 kg i moc 87 KM to jednostka spokojnie daje rade, gorzej jest z głośnością, powyżej 100 km/h, silnik jest po prostu głośny.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

6/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Zawieszenie to udany kompromis na nasze drogi w większości jeżdze sam i jest świetnie, po naszych fałdach jedzie się jak limuzyną ciche zawieszenie nie ma stuków czy dobijania, miałem okazje jechać w komlecie 7 osób i było jeszcze lepiej. Wyciszenie to bolączka nie przenosi zawieszenie nic do srodka ale silnik i wiatr już tak

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Auto jest długie więc miejsca jest wszędzie dużo, zaskoczenie jest że w 3 rzędzie jest bardzo duzo miejsca i nad głowa i na nogi, fajna sprawa że kazdy rząd siedzeń jest wyżej umieszczony. Schowki może nie jest ich wiele ale są duże i praktyczne zwłaszcza nad głową pasażerów. Wnętrze jest olbrzymie, a bagażnik ma 180/500/700/2400 litrów tak więc aranżować można sobie w dowolny sposób no i dostęp do bagażnika rewelacja, ergonomia jest średnia zegary ok nawiewy ok przełączniki też kożej z konsolą centralna jest troche nie poręczna. Zabezpieczenie antykorozyjne jest całkiem nie złe, widać jeszcze wyciekający wosk z profili zamkniętych, ale nadwozie nie jest cynkowane tylko kataforyzowane.

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bardzo dobrze rozmyślany kanał powietrzny do wszystkich miejsc, łącznie z trzecim rzędem siedzeń.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

lusterka są dobre, widok do przodu też, no tył jak w kombi

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

nie sprawia na razie problemów, jedyny mankament to nie precyzyjnie pokazuje stan paliwa w baku, jest elektroniczny i lubi mieć wahnięcia

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

nie oceniam bo nie mam doświadczenia

Niezawodność

7/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii