Opinia Fiat Multipla multijet 1.9 jtd 120KM (olej napędowy) van 2006r., ocena użytkownika (xtd)

Fiat Multipla multijet 2006r. - opinia użytkownika

nadwozie: van

silnik: 1.9 jtd 120KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 120 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2011-02-15

liczba wyświetleń: 3694

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
8.60
-.--
Trasa
6.80
-.--
Cykl mieszany
7.10
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Nie

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

sprzęgło, to słychać czuć jak się jedzie

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na wszystko

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Nikomu, może komuś kto ma za dużo kasy

Ocena ogólna

Ocena ogólna

3/10

Układ jezdny

Auto prowadzi się nie źle ze względu na gabaryty, przestronne wnętrze oraz wielkość przedniej szyby pozwala na dobra widoczność, układ kierowniczy nawet niezły aczkolwiek słaby promień skrętu, hamulce słabe nie wiem, ale miałem kilka przypadków ograniczonego zaufania po mimo 17 to letniego doświadczenia w jeździe, parkowanie nawet nie złe, ale bez braku czujników parkowania na pewno niektórym sprawi kłopot ograniczona widoczność ze względu na gabaryty .

Prowadzenie auta

5/10

Układ kierowniczy

3/10

Hamulce

4/10

Parkowanie

4/10

Napęd

Auto słabo elastyczne, skrzynia biegów dla niektórym może sprawiać kłopoty ze względu na odległość umocowania przekładni lewarka zmiany biegów, oraz złe rozwiązanie linki sprzęgłowej zbyt często się rozciąga co powoduje kiepskie wysprzęganie może doprowadzić do szybkiego zużycia tarczy sprzęgłowej. Przyspiesza słabo ale to chyba ze względu na opór gabarytowy.

Elastyczność

4/10

Skrzynia biegów

4/10

Silnik

5/10

Przyspieszenie 0-100km

4/10

Przyspieszenie 60-120km

5/10

Przyspieszenie 80-120km

5/10

Komfort jazdy

Słabe amory oraz sprężyny, pod obciążeniem ulega wybiciu : gumy na drążku reakcyjnym , stabilizatory, z tyłu amory oraz recepturki w tylnej belce duży koszt wymiany ze względu na rozcięcie tylnej belki oraz dużo rozkręcania: ogólnie demontaż zabiera dużo czasu. Fotele sztywne i twarde przy dłuższej podróży wszystko boli. Nawet wygodnie ze względu na dzielone fotele. Nawet cicho jak się włączy radio nie słychać silnika.

Resorowanie bez obciążenia

4/10

Resorowanie z obciążeniem

3/10

Fotele przednie

4/10

Fotele tylne

4/10

Jazda z kompletem pasażerów

4/10

Wyciszenie

4/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeń z przodu

5/10

Przestrzeń z tyłu

5/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

4/10

Bagażnik

3/10

Jakość materiałów i wykończenia

4/10

Możliwość aranżacji

6/10

Karoseria

6/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

5/10

Widoczność

Widoczność do przodu

5/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

5/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

2/10

Elektronika

2/10

Naprawy

Niezawodność

2/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Awaryjność

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

autor opinii
tomasz