Opinia Chevrolet Camaro RS 5.0 TBI 170KM (benzyna) coupe 1989r., ocena użytkownika (bx3)

Chevrolet Camaro RS 1989r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 5.0 TBI 170KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 130 000 km

liczba drzwi: 3

wyposażenie: Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2008-08-13

liczba wyświetleń: 7323

Spalanie

Dla zakorkowanego miasta zabraklo skali :) W trasie spalanie bardzo przyzwoite jak na auto tej wielkosci, o tej masie i szerokich oponach. Niski wspolczynnik oporu aerodynamicznego robi swoje. W trasie dycha, w miescie reszta.
benzyna
gaz
Miasto
39.90
39.90
Trasa
10.00
12.00
Cykl mieszany
18.00
20.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

jak w kazdym aucie, na wszystko

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

ostroznie z pedalem gazu!

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

polecam tym, ktorzy chca miec auto:\\r\\n- piekne\\r\\n- nietuzinkowe\\r\\n- rzucajace sie w oczy\\r\\n- dosyc szybkie\\r\\n- latwe w naprawie\\r\\n- w miare tanie\\r\\n- godne zaufania

Ocena ogólna

najlepszy zakup w zyciu!

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Do parkowania auto wymaga nieco więcej miejsca niż kombiaki, do tego ma dlugie i grube drzwi wiec jak ktos zostawi 20cm odstepu to nawet nie uchyli drzwi. Hamulce za male jak na auto o tej masie. Wspomaganie - bajka. Trzymanie w zakretach na suchym bije na leb wiele aut.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

4/10

Parkowanie

1/10

Napęd

zapinam czwórkę - jadę przez miasta i wsie 40-50, wyjezdzam na autostrade, ciagne 150 czy 160 na tym samym biegu i nie musze jeszcze zmieniac. Silnik mocno niewysilony, wytrzymac moze i milion mil.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

resorowanie - jest sztywny most wiec komfort raczej sredni, czy to z obciazeniem czy bez. Ale ze to auto sportowe, to komfort wystarczajacy. Fotele tylne raczej symboliczne, ale wiozlem faceta 180 wzrostu w trasie 500km i przezyl. Jazda z kompletem pasazerow srednio, bo ci z przodu maja raj, a ci z tylu juz nie. Wyciszenie, gdy ma sie V8 pod maska jest wrecz zbedne (silnik brzmi przyjemnie i wystarczajaco glosno, dlatego dalem 10)

Resorowanie bez obciążenia

5/10

Resorowanie z obciążeniem

5/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

2/10

Jazda z kompletem pasażerów

6/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Z przodu bajka, z tylu ciasno. Ergonomia fantastyczna - lezy sie wygodnie w fotelu i nie trzeba sie garbic czy wychylac ani do kierownicy, ani do lewarka skrzyni biegow. Bagaznik ok. 300l, w aucie sportowym wystarczy. Mozliwosc aranzacji ogranicza sie do polozenia oparcia tylnich siedzen. Karoseria ocynkowana, po 18 latach niewielkie wypryski rdzy w miejscach glebokiego uszkodzenia lakieru.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

3/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

5/10

Jakość materiałów i wykończenia

6/10

Możliwość aranżacji

4/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Po zdjeciu paneli dachowych wentylacja wywiewa wszystko lacznie z bagazami. Bez zdejmowania dachu pasazerowie z tylu moga sie czuc pod wzgledem ogrzewania czy chlodzenia nieco poszkodowani.

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widocznosc swietna, parkuje sie na centymetry. Trudno sie jednak jezdzi po ciasnych uliczkach bo zeby cos zobaczyc na boki, trzeba wysunac dwumetrowa maske.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Wiadomo, wiek robi swoje. Ale uklad elektryczny nie jest trudny do opanowania, schematy sa latwo dostepne.

Elektryka

4/10

Elektronika

4/10

Naprawy

Psuja sie drobiazgi, ale na dlugo przed zepsuciem sie daje sie zauwazyc tego symptomy. Wiele rzeczy mozna naprawic samemu.

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Przyciaga wzrok rowniez szkodnikow, wiec szkoda stawiac pod blokiem.\\r\\n\\r\\nLicznik przebiegu jest tylko do 100k mil, wiec nigdy nie wiadomo ile razy sie przekrecil u poprzednich wlascicieli.

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nikt mi nie wierzy ze pali dyche w trasie :)

Spalanie

autor opinii
Karol