Opinia Ford Taurus 3.0 150KM (benzyna) sedan (limuzyna) 1995r., ocena użytkownika (g27)

Ford Taurus 1995r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.0 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 250 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 4 lata

data oceny: 2009-04-05

liczba wyświetleń: 4272

Spalanie

Jak ktoś lubi amerykańskie samochody to uzna to spalanie za normalne.
benzyna
gaz
Miasto
17.00
-.--
Trasa
10.00
-.--
Cykl mieszany
12.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Auto polecam tym wszystkim którzy przywiązani są do rodzinnej atmosfery w domku siedząc na miękkiej kanapie przy kominku spoglądając na swoje dzieci myśląc o ich bezpieczeństwie za które przyjdzie im zapłacić na stacji paliwowej.

Ocena ogólna

Czy ten samochód ma wady ? Jeśli ktoś nie lubi amerykańskich pojazdów znajdzie ich dużo - słabe wykończenie, wysokie spalanie, słabe prowadzenie podczas wyścigów ulicami miast, lub podczas bicia rekordów przejazdu górskimi krętymi drogami. Jeśli ktoś ceni komfort, ciszę i przestrzeń na długich dystansach będzie zadowolony. Jeśli często parkujesz pod marketami docenisz metalowe belki osłonięte plastikiem zwanym w europejskich samochodach zderzakami. W tym modelu "zderzaki" nie pękają jeśli w drugim pojeździe szyby są jeszcze całe.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Prowadzi się jak typowy amerykański samochód rodzinny. Przy spokojnej jeździe jest komfortowy a praca zawieszenia jest niesłyszalna. To nie jest samochód do dynamicznej jazdy a raczej do komfortowego przemieszczania się z całą rodziną. Problemem są małe parkingi - ale za to ten mały czołg w iście włoskim stylu przepycha inne pojazdy.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

4/10

Napęd

Elastyczność jak na nasze drogi wystarczająca, przyspieszenie wystarczające - nawet przy pełnym komplecie pasażerów. Skrzynia przy spokojnej jeździe pracuje płynnie i bez szarpnięć. Do dynamicznej jazdy proponuje inny pojazd.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

8/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Fotele przyjemnie podczas normalnej jazdy, w połączeniu z miękko nastrojonym zawieszeniem wprowadzają w błogi stan uśpienia. Podczas dynamicznej jazdy trzymanie znikome - ale to nie pojazd do wyścigów.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Bagażnik ogromny, bez możliwości aranżacji.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

5/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Ogrzewanie nadaje się na koło podbiegunowe, ciepło jak przy kominku w domu. Europejskie pojazdy posiadają schładzacze w porównaniu do zamrażalki znajdującej się w tym pojeździe.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

To że jest tak inny od europejskich samochodów.

Inne

autor opinii