Opinia Opel Astra 2.0 DTH 101KM (turbo diesel) sedan (limuzyna) 2001r., ocena użytkownika (g4a)

Opel Astra 2001r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.0 DTH 101KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 179 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2009-04-15

liczba wyświetleń: 3211

Spalanie

zdcydowanie wiecej jeżdze po mieście, ale ogólnie nie jest źle choć jak na diesla z 2.0 to nie jest najoszczędniejszy, jak sie go dobrze przyciśnie to spalanie drastycznie wzrasta, ale nie trzeba go zbytnio oszczedzac zeby osiagnac taki wynik jak ja
diesel
gaz
Miasto
7.40
-.--
Trasa
5.10
-.--
Cykl mieszany
6.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na to czy nie był bity, ponieważ w takich miejscach może wystąpić rdza,

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

jęśli się odpowiednio w czasie wymienia płyny to nie ma problemów, tankować i jeździć

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Auto dla osób szukających taniego w utrzymaniu i bezproblemowego środka transportu, zaspokajające potrzeby przeciętnego użytkownika

Ocena ogólna

tani w eksploatacji, nie drogi w zakupie, mało awaryjny, ale jeśli ktoś ceni komfort ponad to co było wcześniej to niech kupi dobrze wyposażony model, albo poszuka coś innego.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

średnio się parkuje ale to wyłącznie wynik tego że jeżdzę sedanem, słabo widoczny tył samochodu

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

6/10

Napęd

Idealny do dalekich podróży, mułowato rusza z miejsca, ale później już jest oki, zanim sie nagrzeje jest troche głośny

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

6/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

6/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

zawieszenie może nie jest mocną stroną jeśli chodzi o komfort jazdy, ale dużym plusem jest jego trwałość

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

7/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

brak oznak rdzy, ale to nie jest problem astry G, wysoka ocena jakości materiałów ponieważ nie mam tylko skóry, ale w tańszych a zarazem powszechniejszych na naszym rynku modelach nie jest juz tak wesoło, u mnie spasowanie jest niezłe i nie ma problemu z trwałością materiałów wykończeniowych

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

7/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

6/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

szybko sie nagrzewa zdecydowany plus, nie mam prbolemu z rosą na szybach, ale słyszałem ze ubogie wersje czesto mają problem z utrzymaniem przejrzystości tylnych szyb :/

Wentylacja i ogrzewanie

5/10

Widoczność

widoczność jest oki tylko ten sedan z tym czasami jest problem dla mojej dziewczyny bo nie ma wyczucia

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

nie mam problemu z elektryka, minus to drobne usterki diod podświetlajacych zegary, problem jest z wyświetlaczem komputera, jak sie popsuje to juz nie da sie go naprawić.

Elektryka

9/10

Elektronika

6/10

Naprawy

największy plus, mała awaryjność w porównaniu do aut tego segmentu, a naprawa napewno nie naruszy mocno rodzinnej kasy, niedrogie oryginały oraz łatwy dostęp do zamienników jak w każdym oplu

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

dosłownie nic, miałem już wcześniej doczynienia w tym samochodem dlatego go wybrałem

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

wcześniej miałem astre F, była niezawodna ale miałem problemy z rdzą, tu juz tego nie ma, bezawaryjność tak samo jak w poprzednim modelu, na wysokim poziomie

Niezawodność

autor opinii
Radek