Opinia Buick Park Avenue 3.8 Series II 215KM (benzyna+gaz) sedan (limuzyna) 1996r., ocena użytkownika (nq3)

Buick Park Avenue 1996r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.8 Series II 215KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 180 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2010-02-17

liczba wyświetleń: 3034

Spalanie

jak na tę pojemność i moc jest naprawdę ok. Jeśli gas - tylko sekwencja.
benzyna
gaz
Miasto
14.00
17.00
Trasa
11.00
12.50
Cykl mieszany
13.00
15.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

silnik, zawieszenie, elektryka

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na leżące na drogach ograniczniku predkości

Ocena ogólna

Łowca spojrzeń - ale nie dla wiejskich blachar

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Buja, tak jak amerykański klasyk powinien ale nieco telepie się na małych wybojach

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Tym co planują kupić polecam silnik Seies II (od 1995 roku) dużo większa moc (215 lub 225 KM), Modele z lat 1990-1994 mają 175 KM - moim zdaniem nieco za mało. Silnik Series II nie pali więcej od Series I

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Kanapa na kółkach - 100 mozliwosci ustawienia fotrela ale zabrakło praktycznej regulacji odcinka lędźwiowego. Pasażerowie wniebowzięci. Mają gdzie postawić bezpiecznie kawę, by się nie oblać, gdzie zaplić i kiepować.

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

szkoda, ze nie skłąda się tylna kanapa ale to w koncu samochód reprezentacyjny. Mógłby być chociaż w tylnym podłokietniku przeswit do wozenia nart. Za to narty bz problemu zmieszczą się w przestronnej kabine:) Jak na ten okres samochodów z USA wykonczenie i tak dobre.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

4/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Clmiatronic stara się być mądrzejszy od użytkownika. Prodyucent widocznie założył, że samochodem jeździć będzie debil, który nie potrafi sam skierować nawiewów.

Wentylacja i ogrzewanie

5/10

Widoczność

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

po amerykańsku odbajerzony

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

tpowe części eksploatacyjne są w dość niskich cenach - czasy sciągania części 2 tygodnie i przepłacania 300% dawno minęły. Częsci nietypowe są w cenie ale mając dobry i uczciwy warsztat mozna sporo zaoszczedzić.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

6/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii