Opinia Suzuki Wagon R+ 1.2 0KM (benzyna+gaz) mini-van 1999r., ocena użytkownika (nxc)

Suzuki Wagon R+ 1999r. - opinia użytkownika

nadwozie: mini-van

silnik: 1.2 0KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 18 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2010-02-18

liczba wyświetleń: 3864

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
7.60
7.00
Trasa
6.50
6.00
Cykl mieszany
7.00
6.50

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

NA KOROZYJNOŚĆ, I NAPĘD (jest wersja 4x4)

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

NA NIC TEN SAMOCHÓD JESTBEZAWARYJNY A TO CHYBA NAJWAŻNIEJSZE DLA KAŻDEJ KOBIETY

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Tylko kobietom nawet z dziećmi, które są w ciągłym biegu i każdego dnia muszą załatwiać tony spraw w różnych miejscach. Ja właśnie taką kobietą jestem. Mam 27 lat, dwoje małych dzieć i mnustwo spraw do załatwienia każdego dnia.

Ocena ogólna

JA POPROSTU KOCHAM TO AUTKO I NIE ZAMIERZAM GO ZMIENIAĆ. A JEŚLI ZMUSI MNIE DO TEGO RDZA TO TEŻ KUPIĘ WAGONA R+. DODAM, ŻE MOJA BRATOWA Z NIEMIEC TEŻ TAKIEGO SOBIE KUPIŁA PO PRUBNEJ JEŹDZIE MOIM MACIUSIEM BO TAK GO NAZWAŁAM

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Problem jest tylko z hamulcami ale wydaje mi się, że to wada seryjna. Bardzo szybko się zuzywają. Problem jest z tarczami, które nawet w młodszych modelach bardzo szybko się niszczą.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Nie jest to samochód stworzony do wyścigów. Jest troszkę mółowaty ale przecież kobiety z dziećmi w samochodzie nie będą szaleć bynajmniej te rozsądniejsze.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Jeżeli amortyzatory są w dobrym stanie to nie ma problemu z obciążeniem.Trzeba uważać na prędkość na zakrętach ponieważ można mieć wrażenie, że samochód przewróci się na bok. Co do jazdy to jest przestronny i wysoko się siedzi (jak w autobusie)co jest dodatkowym atutem ponieważ nie oślepiają światła mijających samochodów.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Biedna jest tylko kolorystyka materiałów (jak w starym aucie). Największym mankamentem tego pojazdu jest karoseria ponieważ autko zbudowane jest z nieocynkowanej balch więc rdza wychodzi bardzo szybko.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Ogrzewanie w zagazowanym autku jest troszkę słabsze ale to norma w autach z gazem.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

sam koszt naprawy jest zbliżony do innych typów aut. Drogie a nawet bardzo droge są tylko części to tak malutkiego auta. ZALETA/WADA JAPOŃCZYKÓW

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

2/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

TA NIESZCZĘSNA NIEOCYNKOWANA BLACHA

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Komfort jazdy

autor opinii