Opinia Toyota Land Cruiser 150X 3.0 173KM (olej napędowy) terenowy 2010r., ocena użytkownika (x8g)

Toyota Land Cruiser 150X 2010r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 3.0 173KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 30 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2011-02-14

liczba wyświetleń: 5253

Spalanie

Spalanie przy spokojnej ale stosunkowo szybkiej jeżdzie.
diesel
gaz
Miasto
11.00
-.--
Trasa
9.50
-.--
Cykl mieszany
10.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobom, które lubią auta terenowe, lub potrzebują terenówki na codzień, ale również tym którzy nie chcą utonąć w gąszczu BMW, Volvo,Audi czy Cayene.LC150 jest samochodem rozpoznawalnym na drodze.

Ocena ogólna

Auto solidne , bezpieczne o dużym komforcie wnętrza.Fajnie zachowuje się w terenie i na drodze.Nie straszne mu zaspy śnieżne.Super system audio, fajna nawigacja .Ogólnie auto sprawia mi dużo radości.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Samochd bardzo komfortowy.Wygodnie się prowadzi na drodze i w terenie.Parkowanie ułatwiają kamery cofania oraz dwie kamery przednie.Bardzo solidnie wykonany.Mocne auto terenowe.Zużycie paliwa około 11 l/100 km.( takie średnie zużycie paliwa pokazuje komputer pokładowy).Przy jeździe szybkiej - ponad 140 km/h lub ostrej miejskiej apetyt znacznie rośnie.Auto posiada szereg ułatwień i udogodnień- nawigacja, bluetooth,czy też kierownicę która po wyłączeniu silnika cofa się ułatwiając wysiadanie i wsiadanie do samochodu.Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolony

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Samochód ciężki, idealny w teren.Na drodze zachowuje się bardzo przyzwoicie.Skrzynia biegów płynnie zmienia przełożenia, po załączeniu turbiny auto ożywa .Przyspieszenie gorsze niż np. Volvo XC90 , ale te dwa samochody to dwa różne segmenty .Ogólna ocena dobry plus.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

6/10

Przyspieszenie 60-120km

6/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Ergonomia jest najsłabszym punktem Toyoty LC 150.Przyciski chaotycznie rozmieszczone, menu mało przejżyste.Instrukcja obsługi samochodu to dwie książki plus jedna do nawigacji i jedna do jazdy terenowej.Razem to cała biblioteka i naprawdę trzeba je przeczytać żeby poznać wszystkie gadżety tego auta.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

6/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Ogromne lusterka wsteczne, kamery : tylna, prawa boczna i przednia ułatwiają parkowanie i manewrowanie .Kierowca siedzi wysoko- widoczność do przodu i na boki bez zastrzeżeń, do tyłu również.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Bez najmnie3jszych uwag.Wszystko działa bez zastrzeżeń.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

6/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii