Opinia Volkswagen Passat C5FL 2.5 V6 150KM (olej napędowy) kombi 2002r., ocena użytkownika (x91)

Volkswagen Passat C5FL 2002r. - opinia użytkownika

nadwozie: kombi

silnik: 2.5 V6 150KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 200 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2011-02-14

liczba wyświetleń: 3356

Spalanie

zaznaczam! ja jeżdżę, a nie toczę się, owszem można zejść o 2 litry mniej ale, po co! to ma być przyjemność, jak depnę auto ma jechać
diesel
gaz
Miasto
12.00
-.--
Trasa
8.40
-.--
Cykl mieszany
9.30
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na skrzynię czy nie szarpie, wycieki oleju z silnika. Przy prawidłowym użytkowaniu, tak jak u mnie silnik jest suchuteńki, a skrzynie perfekcyjnie zmienia biegi

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

jak zapalamy silnik, nie wciskajmy od razu pedału gazu do oporu, pozwólmy trochę zagrzać silnik i olej w skrzyni

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

jak najbardziej, Ostatni z porządnych modeli VW, tak jak przy mercedesie 124

Ocena ogólna

auto mało awaryjne, tak jak człowiek, musowo co jakis czas gruntowny przegląd, przy najmiejszej oznace jakichś nieprawidłowości należy wymienić dany detal, ponieważ może nastąpić zużycie łańcuszkowe. np. luz na jednej tulei wahacza, nie wymienione natychmiast, - efekt, wymiana 2 wahaczy, łącznika stabilizatora, i tulei tylnej, po miesiącu!!!

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

naprawdę bezproblemowe autko, w prowadzeniu, trochę drogie wahacze, ponieważ należy wymienić w całości, nie polecam podróbek

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Silnik naprawdę elastyczny, jedyny minus, trochę duże spalanie po mieście, 12-13litrów, można zejść do 9, ale to ma być przyjemność z jazdy, a w takim przypadku, coś za coś. co niektórzy narzekają na wałki rozrządu, ja uważam, że jak się szkłem d... wyciera to potem są skutki. podstawą jest stosowanie dobrego oleju i wymiana na czas, nie przeginać. to można zrobić i 400 tys bez jakiegokolwiek remontu.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

nie mam nic do dodania, jeździłem różnymi autami, obecnie mam 3, mogę tylko powiedzieć, że jeżeli auto nie było bite, to nic nie szumi, jeżeli jest oryginał, w porę wymieniany, to nic nie dobija i nie huczy!

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

wszystko perfekcyjnie dobrane, miałem Paska b6, nowy model, i muszę powiedzieć, że w c5 lepiej mi się siedzi

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

climatronik spisuje się bez zarzutów, podstawa czystość filtra kabinowego

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

ani dla mnie przy wzroście 182, ani żonie 162cmm nic nie przeszkadza.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

nic nigdy mi nie nawaliło,

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

cała gama dostępnych zamienników, oryginaly niestety stosunkowo drogie, ale zamienniki, należy przeglądać które nie odbiegają jakością oryginałom.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nie ma pozytywów ani negatywów, to po prostu ostatni, porządny wypust Paska

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nie ma pozytywów ani negatywów, to po prostu ostatni, porządny wypust Paska

Inne

autor opinii