Opinia Peugeot 307 2.0 HDI 110KM (turbo diesel) hatchback 2001r., ocena użytkownika (z3b)

Peugeot 307 2001r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 2.0 HDI 110KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 135 500 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2008-08-29

liczba wyświetleń: 7289

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
6.90
-.--
Trasa
6.00
-.--
Cykl mieszany
6.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

FAP to drodi gadżet sprawdżmy czy jest w dobrym stanie, czyszczenie i dolewanie płynu co 80KKm

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Nie poić go najtańszym ON bo dostanie "czkawki", a jeżeli już to dodawać uszlachetniacz, wtryski muszą być czyste

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

auto na długie trasy, dobre drogi,po przejechaniu 500 km mamy ochotę jechać dalej, jazda nim nie męczy, a i kręcenie się po mieście czy stanie w korkach w upalne dni nie jest żadnym problemem

Ocena ogólna

Bardzo miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o komfort jazdy i wyposażenie(wyższa półka)Twarde i głośne zawieszenie przy jeżdzie po drogach wyboistych.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

-Opony 205x55x16 założone fabrycznie, jazda jak po szynach -Układ kierowniczy mógłby ciut lżej chodzić, ale przy szerokości opony 205 może być -Hamulce bez zarzutu -Parkowanie po stażu na marei dziecinnie proste

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

8/10

Napęd

dobry motorek dość głośny, hdi tak ma, skrzynka OK piątkę trzeba wkładać starannie, bo byle jakości nie lubi(zgrzytnie).Przyspieszenie dobre ale nie rewelacyjne, być może przepływomierz zaczyna konać

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Zawieszenie twarde, pod obciążeniem może być. Fotele zarówno przód jak i tył bardzo wygodne.Wyciszenie bardzo dobre stanowiło jedną z ważniejszych pozycji przy zakupie auta.Mazda 626 przy peugeocie 307 to traktor z urwanym kominem.Przy prędkości 170km/h na autostradzie szum opon jest dość głośny no ale moje dunlopy są już bardzo bliskie emerytury

Resorowanie bez obciążenia

6/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Wyświetlacz panelu klimatyzacji w słoneczny dzień jest praktycznie nieczytelny,plastiki mogły być lepiej spasowane,plastikowe zderzaki i błotniki przednie to w naszych zasolonych zimach to raczej zaleta, a nie wada.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Automatyczna klimatyzacja działa od razu i to jest to !

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

9/10

Elektronika

8/10

Naprawy

zależne od tego gdzie naprawiamy

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

a raczej zawieszenie trzeszczące na nierównościach

Układ jezdny

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

110 koników nadspodziewanie dziarsko bryka, turbinka od 1750 obrotów pcha ładnie do przodu

Napęd

autor opinii