Opinia Audi 100 c3 2.2 5 cylindrów 130KM (benzyna+gaz) sedan (limuzyna) 1988r., ocena użytkownika (zf4)

Audi 100 c3 1988r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.2 5 cylindrów 130KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 350 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 18 lat

data oceny: 2008-10-01

liczba wyświetleń: 6007

Spalanie

zależy jak się przyciska gaz..
benzyna
gaz
Miasto
12.00
15.00
Trasa
10.00
13.00
Cykl mieszany
12.00
14.40

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

czy wtryski działają prawidłowo, czy pompa robi ciśnienie, czy silnik dobrze pracuje na wysokich obrotach.. - ogólnie wiadomo - trzeba nim poprzyciskać zanim się podejmie decyzje..

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

ludziom z charakterem Nie lubiącym cisnąć się w małych ciasnych samochodzikach z małymi silniczkami które nie mają przyspieszenia, a komfort jazdy to pojęcie obce..

Ocena ogólna

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku '90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

ideał..

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

jeeezd.. dobrze..

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

taniocha i prostota..

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii