Audi 80 opinie, oceny użytkowników, Audi 80 spalanie sedan 2.0 benzyna od 1992r. do1994r. (strona 1)

Opinie o samochodach Audi 80

sedan 2.0 benzyna od 1992r. do1994r.

Liczba ocen: 17

Średnia ocena: 8.82/10

Audi 80 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.59/-.--
-.--
trasa
7.75/-.--
-.--
cykl mieszany
9.06/-.--
-.--

Oceny AUDI 80

2008-06-25

Ogólna ocena:

10/10

Samochód duży, przestronny (może być za niski dla osób b. wysokich), z dużym bagażnikiem, nie psujący się, nie rdzewiejący. Jedyny problem to taki, że już ich nie produkują. Nie wiem jak się spisują diesle, ale mój benzyniak bezproblemowo.
Opinia o układzie napędowym:
Bez zastrzeżeń, samochód nieźle przyśpiesza nawet na 5 biegu. Jedyna drobna niedogodność (do przyzwyczajenia się) to konieczność prezycyjnego operowania drążkiem zmiany biegów, tzn. trzeba dokładnie wyczuć pozycje w których drążek gładko wchodzi w swoje miejsce podczas wrzucania b...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie jest nieco twarde - ale nie bardziej niż w innych niemieckich samochodach, mnie to odpowiada. Od momentu sprowadzenia go z Niemiec, nie wymieniałem w nim niczego oprócz przegubów i drążków (amortyzatory ma oryginalne, chyba nigdy nie wymieniane !). Trzymanie w fotelach przednich d...
Opinia o nadwoziu:
Dość miejsca z przodu i z tyłu, trochę nisko osadzony dach, osoby wysokie (np. 185 cm) mogą zahaczać czupryną o dach. Wszystko rozmieszone ergonomicznie. Bagażnik duży, ale może przeszkadzać wysoko podniesiony próg bagażnika (tylko przy taszczeniu bardzo ciężkiego bagażu). Materiały...
Opinia o układzie jezdnym:
Biorąc pod uwagę, że jest to auto z 1993 r., to właściwości jezdne ma znakomite. Auto jest duże (szeroki rozstaw kół) i masywne, prowadzi się bezstresowo, trzyma się drogi jak na szynach. Ocena nieco obniżona za pokonywanie zakrętów, nie tak doskonałe jak w nowych autach, ale czego wy...

Krzysztof2016-09-14

Ogólna ocena:

9/10

Nic dodać nic ująć samochód jeden z najlepszych do jazdy na te czasy...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik ABT - do elastycznych nie należy, ale jest pancerny(przejechałem 125tkm)i przy przebiegu 265Tkm ciśnienie sprężania po 11atm.
Opinia o komforcie:
Resorowanie bardzo dobre zarówno bez jak i z obciążeniem. Co do foteli nie ma zastrzeżeń.Wyciszenie super jak na te lata wzorcowe.
Opinia o nadwoziu:
karoseria ideał(jak nie po dzwonie).Co do rdzy to trzeba pilnować pod listwami na drzwiach B-4 po 1993(szerokie listwy). W rocznikach 1991- 1992(wąskie listwy)nie występuje korozja.
Opinia o układzie jezdnym:
Autko na zakrętach w miarę stabilne.Układ kierowniczy bardzo dobry.Hamulce co do masy auta dobre. Prowadzenie na długich trasach super dobre.

2008-02-09

Ogólna ocena:

9/10

zakochałem sie w marce audi, to solidne ponad czasowe samochody, następnym miom autem tez bedzie audi, choc ciezko by mi było sprzedac obecną B4-ke bo jestem z niej zadowolony, Wszytsko zalezy kto i jak jezdzil autem wczesniej, jak autko umyje i wypastuje to jak na 16-to letnie auto wyglada bard...
Opinia o układzie napędowym:
tą mocą nie poszalejesz:)

2008-08-08

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie napędowym:
wszystko ujdzie jak na tak stary model !
Opinia o komforcie:
OK!
Opinia o nadwoziu:
spoko!
Opinia o układzie jezdnym:
swietne prowadzenie i wogole wszystko ok!

TOMASZ CZYSZCZOŃ2008-02-06

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie jezdnym:
jestem zadowolony i to bardzo

Średnie oceny AUDI 80

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
76.47%
głosów 13
Raczej tak
23.53%
głosów 4
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.8/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
8.2/10
Napęd
Elastyczność
7.6/10
Skrzynia biegów
8.1/10
Silnik
8.5/10
Przyspieszenie 0-100km
7.6/10
Przyspieszenie 60-120km
7.9/10
Przyspieszenie 80-120km
8.1/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.5/10
Resorowanie z obciążeniem
7.8/10
Fotele przednie
8.5/10
Fotele tylne
7.9/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.5/10
Wyciszenie
7.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.6/10
Przestrzeń z tyłu
7.8/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.2/10
Bagażnik
8.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.7/10
Możliwość aranżacji
7.9/10
Karoseria
9.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.9/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
8.4/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.1/10
Elektronika
3.9/10
Naprawy
Niezawodność
4.0/10
Koszty napraw
4.2/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
7
Komfort jazdy
5
Nadwozie
2
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
6
Nic
4
Wentylacja i ogrzewanie
2
Układ jezdny
1
Awaryjność
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Audi 80 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volkswagen Golf.

Audi 80

Audi 80

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi 80

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 115

Audi 80 B4 2000 0KM 1993r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Samochód duży, przestronny (może być za niski dla osób b. wysokich), z dużym bagażnikiem, nie psujący się, nie rdzewiejący. Jedyny problem to taki, że już ich nie produkują. Nie wiem jak się spisują diesle, ale mój benzyniak bezproblemowo.

Układ napędowy

Bez zastrzeżeń, samochód nieźle przyśpiesza nawet na 5 biegu. Jedyna drobna niedogodność (do przyzwyczajenia się) to konieczność prezycyjnego operowania drążkiem zmiany biegów, tzn. trzeba dokładnie wyczuć pozycje w których drążek gładko wchodzi w swoje miejsce podczas wrzucania biegu, inaczej trafia się na twardy opór, ale to jest podobno cecha wszystkich skrzyń biegów Audi z tamtego okresu. Moja skrzynia trochę trzeszczy podczas zmiany biegów, ale samochód ma teraz 15 lat i był sprowadzony, więc nie wiadomo kto dożynał tą skrzynię. Pomimo trzeszczenia, biegi wchodzą gładko.

Widoczność

Szyba przednia wznosi się dosyć wysoko a przednie słupki są mocno skośne i nie za szerokie, więc widoczność jest bardzo dobra. Widoczność do tyłu też dobra, ale z powodu dużego, wystającego bagażnika, przy parkowaniu tyłem trzeba mieć trochę wyczucia. Lusterka boczne duże.

Komfort

Zawieszenie jest nieco twarde - ale nie bardziej niż w innych niemieckich samochodach, mnie to odpowiada. Od momentu sprowadzenia go z Niemiec, nie wymieniałem w nim niczego oprócz przegubów i drążków (amortyzatory ma oryginalne, chyba nigdy nie wymieniane !). Trzymanie w fotelach przednich dobre, może nie tak komfortowe jak we franzuzach, ale to przecież stare auto. Z tyłu profilowana kanapa, o niebo lepsza niż w VW Golfie. Sinik trochę głośny przy prędkości ok. 110-120 km.

Nadwozie

Dość miejsca z przodu i z tyłu, trochę nisko osadzony dach, osoby wysokie (np. 185 cm) mogą zahaczać czupryną o dach. Wszystko rozmieszone ergonomicznie. Bagażnik duży, ale może przeszkadzać wysoko podniesiony próg bagażnika (tylko przy taszczeniu bardzo ciężkiego bagażu). Materiały przeciętne, ale wystarczające jak na tamtą epokę :), w każdym razie trwałe. Dzielona tylna kanapa, można dzięki temu wpakować do bagażnika średni rower (z kołem wysuniętym do wnętrza). Karoseria bardzo trwała, ten rocznik miał już w pełni cynkowane blachy, nic nie rdzewieje. Zegary duże (ogromne !), czytelne, możliwość ustawiania jasności podświetlenia.

Układ jezdny

Biorąc pod uwagę, że jest to auto z 1993 r., to właściwości jezdne ma znakomite. Auto jest duże (szeroki rozstaw kół) i masywne, prowadzi się bezstresowo, trzyma się drogi jak na szynach. Ocena nieco obniżona za pokonywanie zakrętów, nie tak doskonałe jak w nowych autach, ale czego wymagać od 15 letniego auta.

Naprawy

Awaryjność niemal zerowa, jeżeli nie brać pod uwagę np. konieczności wymiany przegubów wahaczy (koszt. 150 zł), czy drążków w układzie kierowniczym, ale przy naszych dziurawych drogach, wymiana tych części to po prostu standard, niezależnie od marki samochodu. Poza tym nie popsuło mi się zupełnie nic - o, przepraszam, w tym roku, po raz pierwszy coś się zepsuło: pompka spryskiwaczy (jeszcze nie naprawiałem, bo to drobiazg, więc nie wiem jaki będzie koszt).

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja jest wystarczająca, chociaż na dobre grzanie trzeba poczekać, aż nagrzeje się silnik (co zajmuje kilka minut, zimą może 5-7 min.) Nawiew na wyższych obrotach hałaśliwy, ale tak jest nawet we współczesnych samochodach.

Elektryka/elektronika

W moim samochodzie jest tylko immobilizer, centralnyh zamek, wspomaganie kierownicy, szyber dach - żaden z tych układów nigdy nie zawiódł. Jeden jedyny raz zgasł mi silnik podczas jazdy i nie dał się ponownie odpalić, ale okazało się, że to tylko kwestia zaśniedziałych ze starości przewodów elektrycznych. Elektryk wyszyścił styki, dokręcił i samochód nadal chodzi jak szwajcarski zegarek.

Zobacz również opinie:

Audi 80: cabrio, coupe, hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Audi 80: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Audi 80: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.3, 2.6, 2.8

Audi 80: 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1981, 1978