BMW seria 3 opinie, oceny użytkowników, BMW seria 3 spalanie kombi 2.0 turbo diesel od 2003r. do2005r. (strona 1)

Opinie o samochodach BMW seria 3

kombi 2.0 turbo diesel od 2003r. do2005r.

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 9.50/10

BMW seria 3 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
7.75
trasa
-.--/-.--
5.40
cykl mieszany
-.--/-.--
6.65

Oceny BMW SERIA 3

Paweł2014-10-19

Ogólna ocena:

9/10

Szukać...i jeszcze raz szukać dobrego egzemplarza. Jeśli mamy pewne i nie składane z 3 auto to nic się nie dzieje. Warto trochę dołożyć i dokładnie sprawdzić auto. Koszty wymiany wtrysków i turbiny są duże. Z całą pewnością jeszcze raz kupiłbym to auto.
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność jest słaba na seryjnym osprzęcie ,tj.turbina 1749. Auto budzi się powoli i słabo jedzie z niskich obrotów. Trzeba zdać sobie sprawę że nie jest to pojazd miejski. Biegi są długie i to bardzo przeszkadza w mieście i procentuje w trasie. Zakres pracy dobry dla silnika to o...
Opinia o komforcie:
Komfort jest dobry. Jeżdżąc na oponach 225x40x16 komfort i zawieszenie na tym cierpi.Czuć każdą dziurę na drodze. Fotele w wersji M pakietowej są świetne. Dobre wyprofilowanie , trzymanie boczne i regulacja oparcia podudzi. Wyciszenie jest dobre lecz na drzwiach go zabrakło , przez co...
Opinia o nadwoziu:
Auto ewidentnie robione pod kierowce. Deska rozdzielcza jest ku niemu skierowana dzięki czemu możemy w wygodny sposób podczas jazdy odsługiwać wyposażenie pokładowe. Rozmieszczenie przycisków jest poprawne. "Niemieckie" - nie zaskakuje m wszystko jest na swoim miejscu. W kabini...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się bardzo dobrze. Seryjne zawieszenie i dobre opony pozwalają na szybkie pokonywanie zakrętów. Hamulce są rewelacyjne. Tarcza 300 mm zdaje pewność pewnego hamowania. W użytkowaniu drogowym nie jesteśmy wstanie przegrzać tarcz.

Średnie oceny BMW SERIA 3

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
9.5/10
Hamulce
10.0/10
Parkowanie
8.0/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
9.5/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
7.5/10
Przyspieszenie 60-120km
8.5/10
Przyspieszenie 80-120km
9.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.0/10
Resorowanie z obciążeniem
7.5/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.5/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
7.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
9.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
9.5/10
Karoseria
9.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
9.5/10
Widoczność w lusterkach
8.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
5.0/10
Elektronika
5.0/10
Naprawy
Niezawodność
4.5/10
Koszty napraw
3.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
1
Układ jezdny
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
1
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.

Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Paweł

liczba głosów: 33

BMW seria 3 2000 M47N 150KM 2005r. kombi

Ocena ogólna

Szukać...i jeszcze raz szukać dobrego egzemplarza. Jeśli mamy pewne i nie składane z 3 auto to nic się nie dzieje. Warto trochę dołożyć i dokładnie sprawdzić auto. Koszty wymiany wtrysków i turbiny są duże. Z całą pewnością jeszcze raz kupiłbym to auto.

Układ napędowy

Elastyczność jest słaba na seryjnym osprzęcie ,tj.turbina 1749. Auto budzi się powoli i słabo jedzie z niskich obrotów. Trzeba zdać sobie sprawę że nie jest to pojazd miejski. Biegi są długie i to bardzo przeszkadza w mieście i procentuje w trasie. Zakres pracy dobry dla silnika to ok 2 tys - 4 tys. Maksymalny moment obrotowy zaczyna się od ok 2,1 tys obrotów do 3,2 tys i spada. Maksymalna moc do 3,5 do 4,3. Samochody wychodzące z tym silnikiem miały często więcej niż seryjnie deklarowane 150KM.

Widoczność

Przy M pakietowych lusterkach jest wyraźnie mniejsza widoczność choć nie przeszkadza to w jeździe. Da się wszystko ustawić aby zniwelować martwe pole,

Komfort

Komfort jest dobry. Jeżdżąc na oponach 225x40x16 komfort i zawieszenie na tym cierpi.Czuć każdą dziurę na drodze. Fotele w wersji M pakietowej są świetne. Dobre wyprofilowanie , trzymanie boczne i regulacja oparcia podudzi. Wyciszenie jest dobre lecz na drzwiach go zabrakło , przez co słychać otoczenie. Największym problemem prze szybkiej jeździe są seryjne lusterka. Po prostu tworzą zawirowania powietrza i przez to jest głośno w kabinie. Problem znika przy M pakietowych.

Nadwozie

Auto ewidentnie robione pod kierowce. Deska rozdzielcza jest ku niemu skierowana dzięki czemu możemy w wygodny sposób podczas jazdy odsługiwać wyposażenie pokładowe. Rozmieszczenie przycisków jest poprawne. "Niemieckie" - nie zaskakuje m wszystko jest na swoim miejscu. W kabinie wszystko spasowane bardzo dobrze.Nie nie trzeszczy i skrzypi mimo dużego przebiegu. Najwyższe modelowo wersje "INDIVIDUAL" były świetnie doposażone a możliwość konfiguracji była duża.

Układ jezdny

Prowadzi się bardzo dobrze. Seryjne zawieszenie i dobre opony pozwalają na szybkie pokonywanie zakrętów. Hamulce są rewelacyjne. Tarcza 300 mm zdaje pewność pewnego hamowania. W użytkowaniu drogowym nie jesteśmy wstanie przegrzać tarcz.

Naprawy

Naprawy na oryginalnych częściach nie należą do tanich. Jest dużo zamienników w m które czasami nie warto inwestować - "przepływomierz". Dostęp do elementów silnika jest dobry.

Elektryka/elektronika

Elektronika BOSCH a to daje wiele. Złącza zrobione dobrze i jeśli nikt się do nich nie dobierał to z reguły nie ma problemów. W BMW wadą jest moduł comfort ,który potrafi zaskoczyć niedoświadczonych mechaników. Koszty wymiany małe.

Zobacz również opinie:

BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5

BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982