Opinie o samochodach BMW seria 3
sedan 2.0 turbo diesel od 2005r. do2007r.
Liczba ocen: 3
Średnia ocena: 9.00/10
BMW seria 3 spalanie (l/100km)
Oceny BMW SERIA 3
BMW seria 3 2.0 163KM 2006r. 145 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik to chyba największy atut tego samochodu 163 konie z dwóch litrów pojemności to całkiem niezły wynik a co za tym idzie naprawdę czuć tą moc pomimo że to diesel. Każde wyprzedzanie tym samochodem czy to na 4 czy 5 biegu kończy się zawsze wielkim uśmiechem na twarzy A co najważnie...
Opinia o komforcie:
autko jst bardzo dobrze wyciszone Fotele przednie są poprostu idealnie spasowane tak jakby były "szyte na miarę" i mają zaskakująco dużo możliwości ustawień i dopasowania do każdej sylwetki Przy dobrym ustawieniu obojętnie przy jakim stylu jazdy i pokonywaniu zakrętów człowie...
Opinia o nadwoziu:
Jak w każdym BMW wewnątrz jest sterylnie i niezwykle funkcjonalnie (wszystko jest na swoim miejscu)materiały wykończeniowe wysokiej jakości Naprawdę człowiek w tym aucie czuje się bardzo dobrze Nie jest to auto dla wielkiej rodziny gdyż z tyłu nie ma aż tak wiele miejsca ale dla rodziny 2...
Opinia o układzie jezdnym:
ten samochód poprostu wgryza się w asfalt a pokonywanie nim zakrętów to poprostu poezja Napewno trzeba się przyzwyczaić do zawieszenia które jest jednak dość twarde (sportowe)ale dzięki temu minimalnym kosztem komfortu jazda tym autem spawia wiele radości i jest napewno bezpieczna
Średnie oceny BMW SERIA 3
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3
użytkownik:
liczba głosów: 79
BMW seria 3 2000 163KM 2006r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
dałem autu 10 -tkę gdyż jestem zachwycony tym samochodem. Nie jestem "gówniarzem" który kupił sobie BMW żeby na każdych światłach zostawiać na asfalcie część opon. Tak jak przeczytałem kiedyś w gazecie gdzie był opis tego auta "miłość przychodzi od pierwszego kilometra" i tak faktycznie jest W aucie tym podczas jazdy czuje się naprawdę bezpiecznie z uwagi na doskonałe właściwości jezdne tego samochodu, trzymanie się drogi, przyspieszenie itp. Napewno trzeba się przyzwyczaić do twardszego zawieszenie (wcześniej jeździłem mięciutką Vectrą)i po przejechaniu kilkuset kilometrów mogą boleć plecy (kwestia dobrego ustawienia foteli) Ale nic nie zastąpi radości z jazdy jakia daje ten samochód. Przy tym jest to auto bezpieczne (wiele systemów bezpieczeństwa) i nawet na śniegu trudno wyprowadzić ten samochód z "równowagi" Dokładając do tego naprawdę niewiekie spalanie mamy naprawdę niezły samochód Przy zakupie trzeba jednak dobrze go sprawdzić gdyż koszty napraw i części są jednak naprawde wysokie - koszt sprawdzenia auta od A-Z w serwsie BMW to koszt około 450 zł ale warto
Układ napędowy
silnik to chyba największy atut tego samochodu 163 konie z dwóch litrów pojemności to całkiem niezły wynik a co za tym idzie naprawdę czuć tą moc pomimo że to diesel. Każde wyprzedzanie tym samochodem czy to na 4 czy 5 biegu kończy się zawsze wielkim uśmiechem na twarzy A co najważniejsze samochód pomimo tej mocy pali mi średnio 5,8 litra na 100 km a na trasie do 130 km/h pali mi 5 litrów Rewelacja
Widoczność
nie wiem czym to jest powodowane ale w lusterkach bocznych tego auta pomimo tego że wcale nie są duże widać "więcej" niż w innych samochodach które miałem. Oprócz tego mają bardzo fajny nietypowy kształ. Po złożeniu tylnego środkowego zagłówka widoczność do tyłu jest wystarczająca choć mogłaby byc trochę lepsza
Komfort
autko jst bardzo dobrze wyciszone Fotele przednie są poprostu idealnie spasowane tak jakby były "szyte na miarę" i mają zaskakująco dużo możliwości ustawień i dopasowania do każdej sylwetki Przy dobrym ustawieniu obojętnie przy jakim stylu jazdy i pokonywaniu zakrętów człowiek jest unieruchomiony w fotelu (trzymania boczne regulowane elektrycznie)
Nadwozie
Jak w każdym BMW wewnątrz jest sterylnie i niezwykle funkcjonalnie (wszystko jest na swoim miejscu)materiały wykończeniowe wysokiej jakości Naprawdę człowiek w tym aucie czuje się bardzo dobrze Nie jest to auto dla wielkiej rodziny gdyż z tyłu nie ma aż tak wiele miejsca ale dla rodziny 2plus1 jak najbardziej
Układ jezdny
ten samochód poprostu wgryza się w asfalt a pokonywanie nim zakrętów to poprostu poezja Napewno trzeba się przyzwyczaić do zawieszenia które jest jednak dość twarde (sportowe)ale dzięki temu minimalnym kosztem komfortu jazda tym autem spawia wiele radości i jest napewno bezpieczna
Naprawy
jeszcze nic w nim nie naprawiałem ale koszty mogą odstraszyć a przynajmniej w autoryzowanym serwisie Za wymianę żarówki tzw. ringa (postojowe) krzyczeli 300 zł !!!!!!!!
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowy klimatronic działa perfekcyjnie, bardzo szybko chłodzi wnętrze pojazdu i ma oprócz standardowych ciekawe funkcję np. dogrzewanie wnętrza po zgaszeniu silnika zimą przez około 30 minut itp.
Elektryka/elektronika
ciężko mi oceniać gdyż nigdy nic złego mi się nie działo z elektryką czy elektroniką Bardzo fajnie gra seryjnie montowany radioodtwarzacz BMW
Zobacz również opinie:
BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)
BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5
BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982
Sprawdź także:
BMW seria 3 - ogłoszenia , BMW - forum użytkowników, BMW seria 3 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit, BMW - konfigurator felg, BMW - tanie opony,
Używane auto części, BMW - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie