Audi A4 opinie, oceny użytkowników, Audi A4 spalanie kombi 2.7 turbo diesel od 2008r. do2010r. (strona 1)

Opinie o samochodach Audi A4

kombi 2.7 turbo diesel od 2008r. do2010r.

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 10.00/10

Audi A4 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
8.20
trasa
-.--/-.--
6.00
cykl mieszany
-.--/-.--
7.50

Oceny AUDI A4

2008-10-16

Ogólna ocena:

10/10

Bardzo dobre wrażenie jakości wnętrza i przestronności z przodu. Komfort jazdy na wysokim poziomie. Silnik i skrzynia Multironic daje ogromną frajdę z jazdy.
Opinia o układzie napędowym:
V6 i duża pojemność silnika robi swoje - swietne przyspieszanie z każdej prędkości w dodatku bez żadnego wysiłku, przy obrotach silnika nie przekraczających 2 tys.! Wyprzedzanie to ogromna przyjemność i brak stresu. Skrzynia Multitronic działa trochę z opóźnieniem, ale jest super wygo...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie nie za twarde, nie za miękkie. Tak akurat. Fotele bardzo wygodne z szeroką regulacją. Zagłówki mogłyby być pochylane. W środku cisza, spokój. Tylko na postoju słychać, że to diesel. Przy wyższych obrotach przyjemne brzmienie V6.
Opinia o nadwoziu:
Pierwsze wrażenie - luksus. Świetne materiały optycznie i w dotyku. Z przodu poczucie przestronności, jakby z większego auta. Z tyłu mało miejsca na nogi i środkowego pasażera, jakby z mniejszego auta. Nie mam sterowania radiem w kierownicy (opcja), ale i tak wszystko jest wygodnie pod ręk...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo pewne trzymanie się drogi daje poczucie bezpieczeństwa i przyjemności jazdy. Świetne wspomaganie kierownicy zależne od prędkości. Im szybciej jedziesz, tym większej musisz użyć siły - pełen spokój. Ostre hamulce. Ogromne lusterka, nawet za duże, bo sporo zasłaniają, jeżeli si...

Średnie oceny AUDI A4

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 1
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
10.0/10
Hamulce
10.0/10
Parkowanie
10.0/10
Napęd
Elastyczność
10.0/10
Skrzynia biegów
10.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
10.0/10
Przyspieszenie 60-120km
10.0/10
Przyspieszenie 80-120km
10.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
10.0/10
Resorowanie z obciążeniem
10.0/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
9.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
5.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
10.0/10
Bagażnik
5.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
10.0/10
Możliwość aranżacji
6.0/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
10.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.0/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
10.0/10
Koszty napraw
10.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Wnętrze
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Wnętrze
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Audi A4 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 508.

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi A4

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 117

Audi A4 Avant 2700 TDI 190KM 2008r. kombi

Ocena ogólna

Bardzo dobre wrażenie jakości wnętrza i przestronności z przodu. Komfort jazdy na wysokim poziomie. Silnik i skrzynia Multironic daje ogromną frajdę z jazdy.

Układ napędowy

V6 i duża pojemność silnika robi swoje - swietne przyspieszanie z każdej prędkości w dodatku bez żadnego wysiłku, przy obrotach silnika nie przekraczających 2 tys.! Wyprzedzanie to ogromna przyjemność i brak stresu. Skrzynia Multitronic działa trochę z opóźnieniem, ale jest super wygodna. Nic nie szarpie. Przyzwyczajenia wymaga operowanie gazem. Zmiana przełożeń skrzyni jest uzależniona od tempa naciskania na gaz. Podobno 100km/h osiąga w 8 sek. Skrzynia pracuje jednak tak miękko, że przyspieszeń prawie nie czujesz.

Widoczność

Lubię siedzieć nisko. Wtedy ogromne lusterka trochę zasłaniają widoczność (w lewo do przodu). Grube przednie i tylne słupki oraz pełne zagłówki trochę przeszkadzają w obserwacji.

Komfort

Zawieszenie nie za twarde, nie za miękkie. Tak akurat. Fotele bardzo wygodne z szeroką regulacją. Zagłówki mogłyby być pochylane. W środku cisza, spokój. Tylko na postoju słychać, że to diesel. Przy wyższych obrotach przyjemne brzmienie V6.

Nadwozie

Pierwsze wrażenie - luksus. Świetne materiały optycznie i w dotyku. Z przodu poczucie przestronności, jakby z większego auta. Z tyłu mało miejsca na nogi i środkowego pasażera, jakby z mniejszego auta. Nie mam sterowania radiem w kierownicy (opcja), ale i tak wszystko jest wygodnie pod ręką. Podłokietnik (opcja!) przesuwany i na dobrej wysokości. Malutki schowek w środku z gniazdkami 12V i AUX. Schowek przed pasażerem niepodświetlany (opcja?). Bagażnik ok, ale dla psa za mało miejsca na głowę.

Układ jezdny

Bardzo pewne trzymanie się drogi daje poczucie bezpieczeństwa i przyjemności jazdy. Świetne wspomaganie kierownicy zależne od prędkości. Im szybciej jedziesz, tym większej musisz użyć siły - pełen spokój. Ostre hamulce. Ogromne lusterka, nawet za duże, bo sporo zasłaniają, jeżeli siedzisz na najniżej opuszczonym fotelu.

Naprawy

Zbyt mały przebieg na naprawy. Zero kosztów na razie.

Wentylacja i ogrzewanie

3-strefowa klimatyzacja, bardzo szybkie chłodzenie bez przeciągów. Nic nie paruje gdy jest deszcz. Szybkie nagrzewanie. Byłem nawet zaskoczony, bo to diesel. Ale zimy jeszcze nie było...

Elektryka/elektronika

Na razie bez awarii. Komputer z dużym, kolorowym ekranem. Pełno możliwych kombinacji - jak ktoś lubi, super zabawa w korkach. Prosta obsługa, ale lepiej zamówić system MMI z pokrętłem między siedzeniami. Będzie poręczniej.