Opinie o samochodach Audi A4
kombi 2.7 turbo diesel od 2008r. do2010r.
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 10.00/10
Audi A4 spalanie (l/100km)
Oceny AUDI A4
Audi A4 Avant 2.7 TDI 190KM 2008r. 900km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
V6 i duża pojemność silnika robi swoje - swietne przyspieszanie z każdej prędkości w dodatku bez żadnego wysiłku, przy obrotach silnika nie przekraczających 2 tys.! Wyprzedzanie to ogromna przyjemność i brak stresu. Skrzynia Multitronic działa trochę z opóźnieniem, ale jest super wygo...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie nie za twarde, nie za miękkie. Tak akurat. Fotele bardzo wygodne z szeroką regulacją. Zagłówki mogłyby być pochylane. W środku cisza, spokój. Tylko na postoju słychać, że to diesel. Przy wyższych obrotach przyjemne brzmienie V6.
Opinia o nadwoziu:
Pierwsze wrażenie - luksus. Świetne materiały optycznie i w dotyku. Z przodu poczucie przestronności, jakby z większego auta. Z tyłu mało miejsca na nogi i środkowego pasażera, jakby z mniejszego auta. Nie mam sterowania radiem w kierownicy (opcja), ale i tak wszystko jest wygodnie pod ręk...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo pewne trzymanie się drogi daje poczucie bezpieczeństwa i przyjemności jazdy. Świetne wspomaganie kierownicy zależne od prędkości. Im szybciej jedziesz, tym większej musisz użyć siły - pełen spokój. Ostre hamulce. Ogromne lusterka, nawet za duże, bo sporo zasłaniają, jeżeli si...
Średnie oceny AUDI A4
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Audi A4 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 508.
Najciekawsza opinia użytkownika o Audi A4
użytkownik:
liczba głosów: 117
Audi A4 Avant 2700 TDI 190KM 2008r. kombi
Ocena ogólna
Bardzo dobre wrażenie jakości wnętrza i przestronności z przodu. Komfort jazdy na wysokim poziomie. Silnik i skrzynia Multironic daje ogromną frajdę z jazdy.
Układ napędowy
V6 i duża pojemność silnika robi swoje - swietne przyspieszanie z każdej prędkości w dodatku bez żadnego wysiłku, przy obrotach silnika nie przekraczających 2 tys.! Wyprzedzanie to ogromna przyjemność i brak stresu. Skrzynia Multitronic działa trochę z opóźnieniem, ale jest super wygodna. Nic nie szarpie. Przyzwyczajenia wymaga operowanie gazem. Zmiana przełożeń skrzyni jest uzależniona od tempa naciskania na gaz. Podobno 100km/h osiąga w 8 sek. Skrzynia pracuje jednak tak miękko, że przyspieszeń prawie nie czujesz.
Widoczność
Lubię siedzieć nisko. Wtedy ogromne lusterka trochę zasłaniają widoczność (w lewo do przodu). Grube przednie i tylne słupki oraz pełne zagłówki trochę przeszkadzają w obserwacji.
Komfort
Zawieszenie nie za twarde, nie za miękkie. Tak akurat. Fotele bardzo wygodne z szeroką regulacją. Zagłówki mogłyby być pochylane. W środku cisza, spokój. Tylko na postoju słychać, że to diesel. Przy wyższych obrotach przyjemne brzmienie V6.
Nadwozie
Pierwsze wrażenie - luksus. Świetne materiały optycznie i w dotyku. Z przodu poczucie przestronności, jakby z większego auta. Z tyłu mało miejsca na nogi i środkowego pasażera, jakby z mniejszego auta. Nie mam sterowania radiem w kierownicy (opcja), ale i tak wszystko jest wygodnie pod ręką. Podłokietnik (opcja!) przesuwany i na dobrej wysokości. Malutki schowek w środku z gniazdkami 12V i AUX. Schowek przed pasażerem niepodświetlany (opcja?). Bagażnik ok, ale dla psa za mało miejsca na głowę.
Układ jezdny
Bardzo pewne trzymanie się drogi daje poczucie bezpieczeństwa i przyjemności jazdy. Świetne wspomaganie kierownicy zależne od prędkości. Im szybciej jedziesz, tym większej musisz użyć siły - pełen spokój. Ostre hamulce. Ogromne lusterka, nawet za duże, bo sporo zasłaniają, jeżeli siedzisz na najniżej opuszczonym fotelu.
Naprawy
Zbyt mały przebieg na naprawy. Zero kosztów na razie.
Wentylacja i ogrzewanie
3-strefowa klimatyzacja, bardzo szybkie chłodzenie bez przeciągów. Nic nie paruje gdy jest deszcz. Szybkie nagrzewanie. Byłem nawet zaskoczony, bo to diesel. Ale zimy jeszcze nie było...
Elektryka/elektronika
Na razie bez awarii. Komputer z dużym, kolorowym ekranem. Pełno możliwych kombinacji - jak ktoś lubi, super zabawa w korkach. Prosta obsługa, ale lepiej zamówić system MMI z pokrętłem między siedzeniami. Będzie poręczniej.
Zobacz również opinie:
Audi A4: cabrio, coupe, hatchback, kombi, sedan (limuzyna)
Audi A4: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz, napęd elektryczny
Audi A4: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 3.0
Audi A4: 2013, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994