Opinia Chevrolet Captiva Medium LT 2.0 TDI 150KM (turbo diesel) terenowy 2006r., ocena użytkownika (3ww)

Chevrolet Captiva Medium LT 2006r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 TDI 150KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 38 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-02-10

liczba wyświetleń: 4642

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
9.50
-.--
Trasa
7.40
-.--
Cykl mieszany
8.80
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na wersję - minimum Medium LT.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Od tego jest serwis!

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Wszystkim, którzy mają ochotę jechać wygodnie na wczasy i nie gnieść się w ciasnym VW.

Ocena ogólna

Na gwarancji wymieniono centralkę alarmu, po prostu rozładowywała akumulator. Wymieniono w ciągu 4 dni od daty zgłoszenia, dodam gwarancja na 3 lata bez limitu kilometrów!

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Auto jak na \\"koreańczyka\\" świetnie wykończone, jakość tworzyw imponuje, no i wyposażenie w stosunku do ceny i wielkości.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Silnik \\"ok\\", ale przydał by się taki minimum 2,5 ze 180 koni ( oczywiście V6 lub R5.

Elastyczność

6/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

Jazda naprawdę miła, dużo miejsca i dużo praktycznych schowków, osoby siedzące z tyłu mają dużo miejsca na nogi, a kanapę tylną można regulować, nie tak jak w bublowatym VW TIGUAN za 150tyś/zł kupuję się Golfa V PLUS na dużych kołach dla wzrostu Azjaty.

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

Wykończenie i ergonomia jest w porządku, brakuje jedynie regulacji poziomej kierownicy.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Klima oraz obsługa w wersji z klimatronikiem w zasięgu wzroku, nie tak jak klima dwustrefowa w VW dla krótkowidzów.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Przydał by się reduktor 4x4.

Napęd

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Wygląd rzecz gustu, ale jest to auto za którym sąsiedzi się oglądają.

Nadwozie

autor opinii