Opinia Chevrolet G20 SALONKA 4.3 190KM (benzyna+gaz) van 1995r., ocena użytkownika (5vb)

Chevrolet G20 SALONKA 1995r. - opinia użytkownika

nadwozie: van

silnik: 4.3 190KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 350 000 km

liczba drzwi: 6

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 5 lat

data oceny: 2008-02-12

liczba wyświetleń: 5653

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
24.50
24.50
Trasa
16.50
16.50
Cykl mieszany
20.00
20.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

trudno powiedzieć

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

zapomnieć o problemach

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

każdemu miłośnikowi wygody ponad wszystko. samochód jest drogi w utrzymaniu - paliwo, ubezpieczenie, z częściami i serwisem nie ma się co stresować - małoawaryjny a części wystarczy poszukać w necie\\r\\n

Ocena ogólna

ach ta ekonomia... można powiedzieć pali 7/100 - siedem galonów na sto mil. ale coś za coś nie ma i jeszcze długo pewnie nie bedzie tak wygodnych i przyjemnych w jeździe samochodów jak stare amerykany.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Duże gabaryty samochodu wymuszają nowe umiejętności. Wspomaganie? W europie chyba nikt nie robi takiego. Napęd na tył pozwala przednie koła niemalże postawić w poprzek, przez co promień skrętu - bajka.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

7/10

Napęd

Jak na niemalże trzy tonowca parametrami zachwyca, podtrafi fajnie "odejść" ale na benzynie, na gazie troche gorzej. trudno mówić o szybkiej jeździe licznik zamknąłem - 85 mil/h (ok 130 km/h). Co do skryni - przed remontem chodziła lepiej, teraz przerzuca przy wyższych obrotach gdy już nie ma takiej mocy.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

5/10

Silnik

5/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Można w tym względzie rozpasać się w zachwytach miękko jak w autokarze, miękko cicho wygodnie - 4 fotele "lotnicze" powodują, że zapomina się o jeżdzie. Jeden mankament przy podjeżdzaniu pod krawężnik na "styk" kołysze trochę budę na boki - nie polecam tego manewru.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

2 metrowy samochód który ma 2 rzędy siedzeń po 2 fotele... no cóż tródno narzekać na brak miejsca. Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu z welurem a nie skurą. Tak - w United płaci się za brak skóry - ja już wiem czemu.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

3/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

odwieczny problem - z tego co wiem również innych posiadaczy amerykańców - klimatyzację trzeba nabijać co rok.westylacja - ok jak masz otwarte okno - do tyłu już nie dociera. Porównujac choćby z VW Mulivanem kolego - wielki plus dla VW

Wentylacja i ogrzewanie

3/10

Widoczność

olbrzymie lusterka - wielkie jaby z tira zdjęte i po jeszcze położone w poziomie. Kobieta moglaby bez wysiłku w nim pełen makijaż zrobić szyba przednia nie dzielona i m immo tego iż dużo mniejsza niż europejczykach nie ogranicza niczego. Boczna troche gorzej. z tyłu - cóż salonka - nie każdy z zewnątrz musi wszystko widzieć i firaneczki w oknach - jak ktoś chce oglądać widoki da rade.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

6/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Wentylacja i ogrzewanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii
Basta