Opinia Chevrolet Astro I CS RWD 4.3 V6 OHV 12 165KM (benzyna+gaz) mini-van 1992r., ocena użytkownika (25a6)

Chevrolet Astro I CS RWD 1992r. - opinia użytkownika

nadwozie: mini-van

silnik: 4.3 V6 OHV 12 165KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 302 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2016-05-30

liczba wyświetleń: 3463

Spalanie

Nie wiem na czym opierają swoje opinie inni użytkownicy, ale moje Astro pali ZAWSZE w granicach 16 - 18 l/100 km benzyny Pb 95, bez żadnych ingerencji w silniku i wykorzystując przy każdej okazji WSZYSTKIE możliwości silnika. W moim aucie jest instalacja gazowa, z której nie korzystam od 1,5 roku, nie została zdemontowana, ponieważ zbiornik jest w miejscu koła zapasowego, a to zawsze parę kilo więcej na tył.
benzyna
gaz
Miasto
18.00
18.00
Trasa
16.00
18.00
Cykl mieszany
17.00
18.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Czy jest oryginalny rozrząd, jeśli nie, znaczy że był poważny dzwon.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Pół baku paliwa.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Ludziom niestawiającym oszczędności na pierwszym planie.

Ocena ogólna

Idealny dla ludzi którzy wiedzą że auto z takim silnikiem i o takich gabarytach, może być traktowane jako "pierwsze" w rodzinie, do codziennej jazdy.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Prowadzenie fenomenalne, przy założonych szerszych oponach niż fabryczne, dosłownie przyklejony do drogi. Układ kierowniczy ok. Z hamowaniem gorzej, ale w końcu nie był projektowany do ostrej jazdy, jak ktoś o tym zapomni, to trochę trudno zapanować nad 2 tonami. Parkowanie rewelacyjne, można powiedzieć "łamie się w miejscu".

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

4/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Napęd przy automacie wymusza inny styl jazdy niż przy manualu, ale mając ponad 4 litry pod maską można to zniwelować odwiedzając częściej stację benzynową.

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

6/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

Typowy amerykański komfort, niestety nie na polskie drogi. Żeby było dobrze należy wyjąć jedną kanapę i wrzucić ze 300 kg balastu. Głośność w środku taka jak w Melexie, a nie w V-szóstce. Fotele przednie rewelacyjne, po 500 km odczucie jak po 0 km, o tylnych nie powiem nic - nie miałem okazji sprawdzić.

Resorowanie bez obciążenia

4/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

5/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Z wierzchu nie wygląda, ale jeżeli chodzi o ilość miejsca w środku, to chowają się Vita i T4. Pasażerowie nie narzekają mimo kanap, a nie oddzielnych foteli. Dla palących frajda - 4 popielniczki z tyłu. Materiały wnętrz i blachy, jak na 24 lata w porządku.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

5/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Ogrzewanie super, z klimą trochę gorzej.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Widok do przodu rewelacja, lusterko wewnętrzne nie potrzebne, wszystko co trzeba zobaczyć z tyłu, widać w bocznych.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka ok., akumulator 60 Ah wystarcza do wszystkiego fabrycznego + radio ze zmieniarką. O elektronice nie wiem nic, bo w moim aucie jej "nie ma", i bardzo dobrze.

Elektryka

9/10

Elektronika

5/10

Naprawy

Prawdziwy przyjaciel kierowcy, odpowiednio traktowany nie zawiedzie. Koszty wbrew pozorom na poziomie "zwykłego" samochodu osobowego.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Jest wygodniejszy niż większość nowych samochodów.

Komfort jazdy

autor opinii
Tomek