Opinia Chevrolet Trailblazer LTZ 4.2 R6 Vortec 283KM (benzyna) terenowy 2005r., ocena użytkownika (241w)

Chevrolet Trailblazer LTZ 2005r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 4.2 R6 Vortec 283KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 101 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2013-07-04

liczba wyświetleń: 5620

Spalanie

4,2 nie może palić mało ale cenowo odpłaca się to na braku potrzeby serwisowania tego samochodu. Na pewno lepiej jest go kupić niż jakiegoś Diesla.
benzyna
gaz
Miasto
17.50
-.--
Trasa
12.90
-.--
Cykl mieszany
15.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Jeśli ma jakiej jakości ma instalację LPG.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na delikatne dodawanie gazu aby zmniejszyć spalanie. :)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Każdemu, dlatego że ten wózek jest zwyczajnie bardzo fajny, niech was nie odstrasza spalanie 20l.

Ocena ogólna

Chevy jest świetnym samochodem rodzinnym jak i dla kogoś kto nie ma partnera życiowego, polecę go każdemu jest wygodny przestronny radio fajnie gra, silnik jest dynamiczny i ma niesamowitą kulturę pracy.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Jest trochę za miękki, ale wiadomo to amerykaniec więc nie ma co się dziwić. Na polske drogi samochód perfekcyjny koleiny przechodzi bez problemów, krawężniki to też nie problem.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Silnik świetny, skrzynia zmienia biegi nie drgając nawet nadwoziem, dobre przyśpieszenie sporo mocy.

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Jeden z najbardziej komfortowych jakimi jeździłem, a doświadczeni mam już z nie jednym amerykańcem min: Expedition, Explorer, Blazer.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Samochód naprawdę przestronny duży i przyjemny, można nim jechać na Alaskę ale i tak nie będzie bólu kręgosłupa ani żadnych oznak zmęczenia kości.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Klima daje radę na +40 stopni, a ogrzewanie nie ma problemów z -40. Jest cudowne, trzystrefowe. PERFEKCJA. Brakuje co prawda czwartej strefy ale da isę obejść.

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Wszystkiego dużo, duże lustra bo lusterkami ciężko to już nazwać, jak to w kombi w każdą stronę widać dobrze i przejrzyście.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Nie ma problemów z zamoknięciem ani nic ale spalił mi się komputer klimy bo wiatraki były za długo nie wymieniane...

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Samochód tak naprawdę się nie psuje, poza tą dmuchawą o której wspominałem ale to drobnostka i zepsuła się z mojej winy.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Wnętrze jest bardzo łądnie (według mnie) wykończone dobre materiały + łądne ułożenie mnie bardzo się podoba.

Wnętrze

autor opinii
Kacper