Opinia Chevrolet Trans-Sport 3,4 V6 188kM 3.4 V6 188KM (benzyna) van 2000r., ocena użytkownika (24sj)

Chevrolet Trans-Sport 3,4 V6 188kM 2000r. - opinia użytkownika

nadwozie: van

silnik: 3.4 V6 188KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 201 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2015-01-07

liczba wyświetleń: 3618

Spalanie

Trzeba umieć tym jeździć ;) Jak wsiadłem do tego auta, to spalanie w mieście miałem na poziomie 16-18l/100 - ma bardzo czuły pedał gazu, lekkie naciśnięcie powoduje wir w baku, ale wrażenia są tego warte. Niestety taka zabawa trochę kosztuję ;) Polecam jazdę na tempomacie - spalanie spada nawet do 20% - oczywiście tam gdzie się da.
benzyna
gaz
Miasto
13.50
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
12.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Rdzewieją progi od wewnątrz/podwozia - wynika to z źle zamocowanych chlapaczy. W silniku V6 koniecznie trzeba pilnować stanu płynu chłodzącego, a po wszelkich naprawach związanych z płynem chłodzącym, BEZWZGLĘDNE JEST ODPOWIETRZENIE UKŁADU CHŁODZENIA - jeśli tego nie zrobicie, zatarciu ulegnie na początek 6 cylinder. Dlatego auto należy serwisować u znawcy tematu.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Koniecznie na stan paliwa.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Moje auto jest w wersji carawan, podnoszony dach, szafeczki i inne dodatki, 7 osobwa wersja - Dla kogo - napewnoe dla licznej rodziny, dla wędkarza, idealne na eksploracje Europy, dł. pow. bagażowej po wyjęciu siedzeń jest jak w VW T5!

Ocena ogólna

Dobre solidne auto, średnie koszty utrzymania, niska awaryjność, duża dostępność części na rynku krajowym.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Silnik i skrzynia są fachowo zestrojone - praktycznie w całym zakresie, po naciśnięciu gazu, mam całą moc do dyspozycji. Wygląda to kosmicznie, jak taki nie mały VAN zaczyna odchodzić jak nie jedna spasiona osobówka;) Robi wrażenie!

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Sonda lambda I i II - niskie napięcie, błędy, check - polecam zmierzyć masę na sondach, tam jest problem, załatwiłem go poprzez doprowadzenie "czystej" masy z akumulatora, działa.To partyzantka i każdy robi to swoją odpowiedzialność ;)

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Trzeba się przyzwyczaić do "amerykańca". Ktoś, kto jeździł autami o twardej charakterystyce zawieszenia, będzie musiał się przyzwyczaić do , w sumie przyjemnego kołysania, bujania - natomiast dziura w jezdni, która powodowała w innych autach wypadanie lamp, w tym może zostać nawet nie zauważona ;)

Układ jezdny

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Solidna jednostka napędowa z dobrze dobrana skrzynia biegów

Napęd

autor opinii
Marek