Opinia Chrysler Sebring LX 2,5 V6 Coupe 2.5 V6 184KM (benzyna+gaz) coupe 1995r., ocena użytkownika (sqq)

Chrysler Sebring LX 2,5 V6 Coupe 1995r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 2.5 V6 184KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 234 520 km

liczba drzwi: 2

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 5 lat

data oceny: 2010-07-14

liczba wyświetleń: 4523

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
10.50
13.50
Trasa
8.50
10.00
Cykl mieszany
10.00
13.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Trudno powiedzieć

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Wycieki oleju z silnika i skrzyni biegów. Reszta jest mało istotna.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na nic. Jest tak naszpikowany czujnikami, cokolwiek się nie stanie, kontrolki dadzą znać.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Lubisz amerykany, KUP

Ocena ogólna

Jak przystało na Amerykana, wygodne duże coupe. Automatyczna skrzynia to rewelacja, zwłaszcza na naszych zatłoczonych ulicach. Sylwetka nawet na dzisiejsze czasy jest modna i przyciągająca uwagę.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Jak na Amerykana przystało, Duże, długie auto z Dużym promieniem skrętu. Zawracanie i parkowanie to duże wyzwanie jeśli ktoś nigdy takimi autkami nie jeździł. Początkującym kierowcom nie polecam.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

5/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

3/10

Napęd

Silnik bardzo dynamiczny, V6 daje wystarczającą moc. 184 KM i automatyczna skrzynia dostarczają wiele radości podczas jazdy.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

Typowy Amerykan. Wygodny do pochłaniania kilometrów. Niestety, wersja Coupe nie jest przystosowana to przewozu więcej niż kierowcy i pasażera na przednim siedzeniu. Tylne siedzenia spokojnie pomieszczą dorosłe osoby , jednak po około 100 km nie jest im już za wygodnie. Zawieszenie pracuje dobrze, nie pływa na koleinach i ostrych zakrętach. Można mieć zastrzeżenia co do wyciszenia autka, ale cóż, Coupe ma nawiązywać do sportowych charakterów, i tak właśnie jest w odniesieniu do Sebringa. Do prędkości około 120 km/h jest cicho, lekki szum wiatru. powyżej zaczynamy słyszeć pomruk silnika, jest to dosyć przyjemne aczkolwiek na dłuższą mete męczące.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

7/10

Jazda z kompletem pasażerów

5/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Jak już wspomniałem wcześniej, przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu jest w pełni wystarczająca. Wygoda i relaks. Pasażerom z tylu nie polecam długich tras. Wszystkie przełączniki są w zasięgu rąk a nawet palców kierowcy. Nie musimy skupiać się nad odnalezieniem np włącznika klimatyzacji czy świateł przeciwmgielnych. Jak na swoje lata autko jest BOGATO wyposażone ( typowy amerykan) pełna elektryka + klima to standard. Jakość materiałów użytych do wykonania jest zadowalająca. Można by po-marudzić o twardości plastyków, ale porównajmy autko do np Europejczyka z 1995 roku :) Karoseria - pełny ocynk. jeśli autko nigdy nie było naprawiane, ( a jeśli już to prawidłowo) nie będziemy mieli kłopotów z rdzą.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

5/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Ilość kratek nawiewu jest w pełni wystarczająca, opcja swobodnego wlotu powietrza z zewnątrz jest REWELACYJNA.

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Duża przednia szyba pozwala w pełni obserwować drogę. Długa maska może nas oszukać , UWAGA, na przedzie jest jeszcze 10 cm zderzaka ! Tyl , masakra, wysoko uniesiony kufer, mała szyba, praktycznie nic nie widać. Podczas parkowania tyłem , na wyczucie. Lusterka raczej do ozdoby. Autko jest szersze z tyłu, więc jak wjeżdżamy np do Garażu i lusterka wchodzą na "lakier" nie wjeżdżaj, tylne błotniki zostaną na drzwiach garażu.

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

4/10

Elektryka/Elektronika

Bolączką jest fatalne umieszczenie komputerów od silnika i od skrzyni. Tuż obok silnika pod maską. Temperatura najwyraźniej im nie służy. Producent zaleca wymianę po około 100 000 mil, i tak właśnie się dzieje. 110 tyś mil i konieczna była wymiana obu. Kosztowna impreza, komp od silnika - 2900 zł komp od skrzyni 3100. Jedyne pocieszenie , jeśli wymienimy je w serwisie cena spadnie do około 1800 zł za sztukę. ( stare odsyłane do stanów)

Elektryka

7/10

Elektronika

5/10

Naprawy

zamienników jest sporo, ale jakość ich wykonania, tragedia. ja osobiście naprawiam je tylko na oryginalnych częściach. Dużo drożej ale i bardziej pewne. raz wymienione, i zapominasz na kolejne 100 000 mil

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

1/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Wysokie koszta napraw.

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Komfort jazdy

autor opinii