Opinia Chrysler Sebring 2.5 V6 176KM (benzyna+gaz) cabrio 2000r., ocena użytkownika (9vb)

Chrysler Sebring 2000r. - opinia użytkownika

nadwozie: cabrio

silnik: 2.5 V6 176KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 87 000 km

liczba drzwi: 2

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2008-06-07

liczba wyświetleń: 5389

Spalanie

Samochód ten w zależności od stylu jazdy potrafi żreć i maleńko palić. Jak chyba każdy. Droga z Gliwic do Kołobrzegu 650km wychodzi tym samochodem przy cenie gazu 2.09 do 150zł przy jeździe z prędkością 130 km/h Np Renault Laguna nowy model 1,9 DCi przy cenie ON 4,47 koszt na tej samej trasie wyniósł dieslem ok 200zł. Nazwałbym ten samochód stosunkowo ekonomicznym.
benzyna
gaz
Miasto
13.80
16.00
Trasa
7.50
10.00
Cykl mieszany
10.10
12.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

nie wiem. Dobrze by było żeby nikt nie grzebał przy elektronice.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Oleje - zmiany, serwisowanie

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Artystom, ludziom niezależnym, świrom, indywidualistom, ludziom, którzy chcą super samochód za nieduże pieniądze!

Ocena ogólna

Ogólnie świetny samochód do poszpanowania, pojeżdżenia z panienką (wiatr we włosach) Nadaje się na promocję śluby itp

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

To specyficzny samochód, który potrafi być bardzo mało awaryjny w chwili gdy się o niego dba. Skrzynia biegów jest delikatna więc najlepiej nie ruszać nim jakby to było Porsche co znacznie zmniejszy jej zużycie. Koniecznie nie dawać naprawiać tego auta rzeźbiarzom garażowym!!! Oni potrafią nawet Toyotę zrobić samochodem awaryjnym!

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

9/10

Napęd

Ten samochód jest za ciężki i powinien mieć silnik 3,8 z Town & Country albo nawet 5,7L Hemi, który jeździ w C300

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

8/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Komfort jak na kabrioleta jest świetny ale jest głośno jak w każdym cabrio z miękkim dachem.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

4/10

Nadwozie i wnętrze

Jeżeli chodzi o przestrzeń z tyłu to ten model Sebringa jest największym kabioletem na świecie produkowanym w latach 96/02. Szokujące wręcz jest jak dużo miejsca jest z tyłu jak na kabrioleta i jak duży jest bagażnik

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widoczność przy otwartym dachu najlepsza jak może być bo nic nam nie zasłania :)

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Dbać, dbać i jeszcze raz dbać. Z daleka z łapami dyletantów, którzy podchodząc do tego auta od razu go zepsują. Zaletą są dość tanie części (zwłaszcza rynek wtórny)

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Zależy od pojemności portfela, ale uważam, że ten model jest stosunkowo tani w eksploatacji jak na taki samochód. Jest wiele części na rynku

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Nadwozie

autor opinii