Opinia Citroen C5 mk1 2.2 HDI 136KM (turbo diesel) hatchback 2001r., ocena użytkownika (65w)

Citroen C5 mk1 2001r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 2.2 HDI 136KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 186 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-02-12

liczba wyświetleń: 2586

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
8.00
-.--
Trasa
6.50
-.--
Cykl mieszany
7.30
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

skrzypienie tylnego zwieszenia (łożyska wahacza do wymiany), szczególy takie jak automatyczne wycieraczki, czujnik deszczu, klima - denerwuje jak jest ale nie dziala.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

plyny - poziom plynu do zawieszenia, dbanie o rurbinke i TYLKO dobre paliwko (uwaga nie dolewamy zadnych uszlachtniczy do diesla oprócz EOLYS\\\\\\\'u)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

niewatpliwie autko jest kozakie lecz nalezy je odpowiednio eksploatowac, trzeba zwrocic uwage na dosc drogie serwisy. wszystkim komu zalezy na super warunkach jazdy a nie stac ich na drogie limuzyny.

Ocena ogólna

auto choc posiada kilka usterek ich diagnoza jest dosc prosta poniewaz sa wszystkie szczegolowo opisane na forum cytrynki. atutem jest niewatpliwie bogate wyposazenie, komfort jazdy. wada natomiast drogi serwis a nie wszystko da sie zrobic u mechaniora zdziska.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

prowadzenie precyzyjne, hamulce jak brzytew, nie musze wspominac o abs, esp/asr.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

5/10

Napęd

silnik słabo zbiera sie przy ruszaniu. jednak gdy juz wkreci sie na obroty powyzej 2000 uruchamia sie rakieta :)

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

zawieszenie hydroaktywne 3+ jest bardzo komfortowe. w przypadku opcji sport mozna utwardzić zawieszenie jednak nie ma drastycznego efektu.wbrew opiniom nie jest az takie drogie w utrzymaniu. fotele przednie z elektronicznie ustawianymi położeniami jest bardzo wygodne lecz brakuje opcji pamieci ustawien

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

auto jes bardzo bogato wyposazone, ilosc przelacznikow jest bardzo duza, tak samo jak ilosc schowkow

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

ogrzewanie/ klimatyzacja jest ogolnie dobre poniewaz jest klima 2-strfowa, wada jest dośc czesta usterka mieszalnika powietrza

Wentylacja i ogrzewanie

7/10

Widoczność

wewnetrzne lusterko ma mozliwosc automatycznego przyciemniania

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

6/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

chyba spalanie, sadzilem ze bedzie ok 1-2 litra mniejsze, ale nim nie da sie jechac 90km/h :)\\r\\nP.S. lecz jesli komus sie uda to w trasie zaledwie nieco powyzej 5.

Spalanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

zawiecha hydroactiv 3+ najbardziej mnie zaskoczyla (pozytywnie oczywiscie), komfort jak w mało ktorym za ta kase

Komfort jazdy

autor opinii