Opinia Citroen C5 x7 Tourer exclusive 2.0 hdi 163KM (olej napędowy) kombi 2010r., ocena użytkownika (258f)

Citroen C5 x7 Tourer exclusive 2010r. - opinia użytkownika

nadwozie: kombi

silnik: 2.0 hdi 163KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 185 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2016-03-30

liczba wyświetleń: 2067

Spalanie

Bardzo oszczędny motor jak na swoje osiągi i wagę auta.Silnik 1.6 będzie palił albo więcej albo tyle samo przy czym będzie kątowa żeby wogóle jechał.
diesel
gaz
Miasto
8.00
-.--
Trasa
5.50
-.--
Cykl mieszany
6.80
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na silnik.1.6 zdecydowanie za mały.Najlepszy 2.0 163km.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Zarówno rodzinie jak i Singlowi dowypadów z kumplami.Robi furorę wśród przechodniów.

Ocena ogólna

Bez wahania kupił bym jeszcze raz to auto.Marki się wyrównał i tej klasy auto nie odbiega niczym od audi czy VW. Wręcz przeciwnie.Nadrabia jakością gdy inne marki jadą na opinie bezawaryjny gdzie wcale takie nie są.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Bardzo dobrze.Przy przebiegu 184tys. Auto bardzo dobrze się prowadzi i nie ma nadmiernego zużycia zawieszenia hydro.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Silnik 2.0 163 km doskonale radzi sobie z tym autem.Mniejsze 1.6 to zdecydowanie za mały silnik to gabarytów auta.Jechać będzie ale spalać paliwa napewno więcej niż 2.0 przy czym jazda będzie jak maluchem bo trzeba żyłować silnik.163 km jest bezawaryjny i jeszcze lepszy od 136 i 140km.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Z zawieszeniem hydro przede wszystkim nie ma żadnych kłopotów i nic tu się nie dzieje.A części są porównywalne do zwykłego zawieszenia.Za to komfort jazdy niebiańskie. Jeżeli macie wybór między hydro a zwykłym nie wahacze się i bierzcie hydro.Gwarantuję że nie będziecie chcieli wysiada z auta tylko połyka kilometry.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Wersja eksclusiw tylko i wyłącznie.Różnica w cenie używanego modelu nie jest wielka a jakość materiałów już tak.Wyposażenie rodem z audi rs6 a cena połowę niższa.Przy czym nic tu się nie psuje.Fotele łamane elektryczne podgrzewane i z masażem.nawet audi takich nie ma.Do tego ten design.Można się zakochać.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Klima chłodzi super a ogrzewanie w zimie jak na diesla to bardzo szybko łapie temperaturę. Słyszałem że 1.6 się nie dogrzewają.2.0 163km mają wysoką sprawność i po 3 minutach dosłownie zaczyna lecieć ciepłe powietrze z nawiewów

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Siedzi się wygodnie i dość wysoko.Parktronik z wizualizacją robią robotę.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

To nie stare francuz że się psuła. To auto to bardziej niemieć niż francuz.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Jak na takie auto i tyle elektroniki nic się tu nie psuje.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii
Mariusz