Opinia Citroen C5 LX 1.8 16V 120KM (benzyna) hatchback 2002r., ocena użytkownika (49)

Citroen C5 LX 2002r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.8 16V 120KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 60 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-02-05

liczba wyświetleń: 4560

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
11.00
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Nie

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na to czy nie mozna kupic czegos innego , ale jak juz sie ktos upsze to tylko z silnikiem 2.0 HDI no i oczywiscie jezeli przebieg jest powyzej 100000 km zawieszenie powinno byc po remoncie ( plyn . stan przewodow i wymienione lozyska zawieszenia i sfery zregenerowane )

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na czesta wymiane wycieraczek poniewaz przednia szyba sie latwo rysuje .

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Moze jakiemus wrogowi!

Ocena ogólna

Naprawde spodziewalem sie po tym aucie duzo wiecej a jestem strasznie zawiedzione w porownaniu z moim porzednim autem ( mondeo 1,8 TD 90KM ) ten wypada bardzo slabo i jest po prostu samochodem do jazdy po prostych odcinkach .W przyszlym miesiacu znowu powracam do MONDEO :))

Ocena ogólna

3/10

Układ jezdny

Podczas jazd probnych bylem zachwycony komfortem zawieszenia ale juz po nie calym miesiacu mialem dosc , poniewaz zawiaszenie hydroaktywne daje radosc tylko jadac powoli przez miasto natomiast na kretych drogach ma sie wrazenie ze przechyl staje sie tak duze ze ma sie wrazenie ze boczne kola sa juz w powietrzu.Na autostradzie sprawuje sie w miare.

Prowadzenie auta

3/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

3/10

Napęd

Przyspeszenie przy wiekszych predkoscia i wyprzedzaniu jest calkiem w normie , wyprzedzanie nie sprawia wiekszych problemow , natomiast w ciasnych zakretach po redukcji na drugi bieg autu po prostu brakuje momentu obrotowego !

Elastyczność

4/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

6/10

Przyspieszenie 0-100km

6/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Co do resorowanie to nierownosci miejskie sa naprawde dobrze tlumione , wyciszenie poprawne a przy wyzszych obrota od silnika dochodzi niski warkot ( ale taki przyjemny dla ucha ).

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

siedzenia i tylne kanapy naprawde wygodne , wystarczajace nawet dla osob majacych 1,9 m wzrostu.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

nic dodac nic ujac.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Jak dla mnie to widocznosc z tylu jest niewystarczajaca , mimo ze jestem wysoki to za tylna szyba nie widze juz ani kawaleczka auta i gdyby nie czujniki parkowania to parkowanie tylem byloby naprawde uciazliwe.

Widoczność do przodu

7/10

Widocznośc do tyłu

2/10

Widoczność w lusterkach

3/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

..i wiele innych!

Układ jezdny

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Ale tylko dlatego ze jest w srodku naprawde obszerny.

Nadwozie

autor opinii