Opinia Citroen Jumper 35+L4H2 3.0 156KM (olej napędowy) bus 2008r., ocena użytkownika (m1c)

Citroen Jumper 35+L4H2 2008r. - opinia użytkownika

nadwozie: bus

silnik: 3.0 156KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 125 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2009-08-17

liczba wyświetleń: 5112

Spalanie

przy dużym obciążeniu i prędkości do 130km/h komputer pokazuje 11,7 realnie Bolonia (Włochy)-Warszawa po drodze sporo gór załadowany max-12 L .
diesel
gaz
Miasto
12.00
-.--
Trasa
10.00
-.--
Cykl mieszany
10.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

idącym na kompromis CENA-JAKOŚĆ-ŁADOWNOŚĆ-MOC-SPALANIE-PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA

Ocena ogólna

maska i prawe drzwi źle spasowane mimo poprawy przez serwis po miesiącu to samo, na początku brał olej, ale po ok 80tys jest już ok, SPALANIE -OK CENA-OK JAZDA -OK SILNIK -OK SKRZYNIA BIEGÓW-KIEPSKA PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA -REWELACJA SPRZĘGŁO-TRAGEDIA-PO 70TYS ZACZYNA SIĘ ŚLIZGAĆ SERWIS NIE WYMIENIA NA GWARANCJI TYLKO DO 40TYS-PORAŻKA ale następny będzie raczej jumper 3,0 lub ducato 3,0 oczywiście 157KM

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

płynie jak na dużego busa cudownie, nie ma problemu na zakrętach, jeździłem wszystkimi markami w tej klasie i gabarytach, tutaj jestem pod wrażeniem

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

9/10

Napęd

silnik o 16 letniej historii-iveco 3,0 "rozwiercone" 2,8 niskoobrotowy 130km/h przy niecałych 2500 obrotach nie ma mocnych na siebie. przyspieszenie bajka, prędkość max uzyskana przy pierwszwej i jedynej próbie na niemieckiej autostradzie 175km/h odczucie-150Km/h

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

4/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

zawieszenie twarde, szczególnie z tyłu jak jest pusty ale to jest autko ciężarowe, wrzucasz 2t, patrzysz na nie z boku i masz wrażenie że jest niezaładowany, wersja 35+ jeżeli ktoś jeździ za granice to wie jakie to istotne. Należy bardzo uważać na nasze dziury w drogach.

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

0/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

kabina wygodna, prosta obsługa, dobra widoczność, materiały wykończeniowe w kabinie troszkę kiepskie, ale nic nie trzeszczy i widziałem gorsze.PAKA nr1 wśród dużych dostawczaków.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

5/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

bez zarzutu

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

dobrze jest mieć czujniki cofania, ja mam

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

1/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

po 40tys odezwał się jakiś zawór i wyje w serwisie mówią że jest ok mam bliżniacze ducato tam serwis wymienia na gwarancji, przecierają się przewody od abs to samo dzieje się w ducato (tylna oś)

Elektryka

7/10

Elektronika

5/10

Naprawy

złote góry przy zakupie, potem serwisy mają cię w nosie, serwis citroena raczej nie należy do tanich

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

4/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii
kimcolviek

Inne modele

Citroena: