Opinia Ford Mustang GT 4.6 v8 305KM (benzyna) coupe 2005r., ocena użytkownika (qx4)

Ford Mustang GT 2005r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 4.6 v8 305KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 33 000 km

liczba drzwi: 3

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2010-02-20

liczba wyświetleń: 4398

Spalanie

wszystko zalezy od charakterystyki jazdy. Na trasie nie przekraczajac 120 km osiadnelem nawet 8.5 L (na tempomacie), Ale w miescie jak lubimy ostro poszaleci i na karzdych swiatlach byc jako pierwszy mozemy osiagnac nawet 21-24
benzyna
gaz
Miasto
15.00
-.--
Trasa
10.00
-.--
Cykl mieszany
12.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

zby nie bylo bite. 80% tych aut w polsce to skladaki. I pamietajcie Nie ma mustangow lekko bitych!!! dlatego proponuje auto sciagnac bezposrednio z USA ,ale i tam trzeba uwazac. Podstawa to raport z carefax.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na debili ktorym skacze gul jak widza te auto. Bo jak beda mieli tylko okazje to napewno Ci go porysuja.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

mlodym ludziom .ktorzy wiedza kiedy mozna zkożystać z 305 konnego mustanga. Debilkom ze starych BMW ani staruchom ktorzy maja kase i mysla ze sie odmlodza mowie stanowcze nie.

Ocena ogólna

Na zime na 2 miesiace radze auto schowac do garażu. szkoda Auta. Jednka w lecie auto jest super. Nie widzialem nic o sprzecie adiuo . naprawde fajny sprzet montowany fabrycznie.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

twarde zawieszenie , hamulce srednie , czasami ciezko wycgamowac takie auto, ktore warzy okolo 1600 kg, dluga maska dlatego czasami ciezko zaparkowac np zwyklym parkingu i stordnosci z manewrowaniem.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

6/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Silniak bardzo elastyczny , skrzynia 5 biegow fajnie wspolgra z tym silnikiem , aby poczuc mozliwosci silnika trzeba go wkrecic na wysokie obroty wtedy na kazdym biegu mozna poczuc dzikosc mustanga i ryk silnika.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Twarde zawiesznie, czuc na kazdej dziurze, jak z przodu ma byc 100% konfortu to nie bierzmy pazazerow do tylu, wyciszenie 6 poniewaz fajnie slychac ryk silnika dla mnie to na plus.

Resorowanie bez obciążenia

5/10

Resorowanie z obciążeniem

5/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

4/10

Jazda z kompletem pasażerów

3/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

jak na sportowe cupe bagaznik zawiera sporo miejsca pomimo glosnika niskotonowego. wykonczenie w srodku surowe czasami stwarzaja tandetnego plastiku jednak to co najwazniejsze jest i spelnia swoje funkcje.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

5/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

6/10

Karoseria

6/10

Wentylacja i ogrzewanie

pozytywnie

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

lusterka duze , minust to ze sie nie skladaja, tyl prawie niewidoczny.

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

3/10

Widoczność w lusterkach

6/10

Elektryka/Elektronika

Elektroniki jest napewno wiecej niz w poprzednich modelach. Jednak takie elementy jak wylaczenia sie radia przy otwarciu drzwi, automatyczne ucgylanie szyby przy otwieraniu drzwi i zapalanie lampki czy tez 4 poziomowe elektryczne ustwainei siedzenia oceniam na plus.

Elektryka

7/10

Elektronika

7/10

Naprawy

nie mialem zadnych powaznych napraw. minus to taki ze powinno sie robic wymiane oleju co 15000 km . Ale kompletny przeglad to koszt okolo 1200 zl

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

twarda zawiecha i sklaba trakcja.

Układ jezdny

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

wszystko . Wszystko jest inne. A nawet minusy zwiazane ze slaba trakcja uwazam za pozytywne.

Inne

autor opinii