Opinia FSO Polonez Caro + 1.6 MPI 85KM (benzyna+gaz) hatchback 1999r., ocena użytkownika (fqp)

FSO Polonez Caro + 1999r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.6 MPI 85KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 127 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2009-03-03

liczba wyświetleń: 4951

Spalanie

Nigdy nie jażdziłem na benzynie w Polonezie
benzyna
gaz
Miasto
11.00
12.50
Trasa
8.00
8.50
Cykl mieszany
10.50
10.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Aby kupić z silnikiem 1600 GSI

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Jak w instrukcji użytkowania i mieć tzw "nos" i "ucho"

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Każdemu rozsadnemu kierowcy,który "czuje " auto i wie jak nim jeżdzić

Ocena ogólna

Polonez napewno posiada wiecej zalet niz wad.Do tej pory sporo jeżdzi w Policji i jako taksowki

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Wygodne auto dla spokojnego kierowcy,dobrze sie prowadzące,hamulce Lucas sprawdzone,lekkie kłopoty z parkowaniem przy parkowaniu tyłem ,klopoty znikają po podwyższeniu siedzenia

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

6/10

Napęd

Silnik elastyczny na gazie ,mniej na benzynie.Drugi bieg opornie wchodzi na zimnym silniku.Praca silnika na wielowtrysku idealna. Przyspieszenia jak w tej klasy aucie

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

5/10

Przyspieszenie 60-120km

5/10

Przyspieszenie 80-120km

5/10

Komfort jazdy

Zawieszenie średnio twarde ,dobijanie na nierowościach odczuwalne miernie,przy szybkości ponad 100km głośność wzrasta/w tym udział opon/.Fotele w miare komfortowe.Z kompletem pasażerów nie jeżdziłem

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

4/10

Wyciszenie

5/10

Nadwozie i wnętrze

Sporo miejsca z przodu i z tyłu,nieporównywalna z niektórymi samochodami zachodnimi,schowki w porządku,wykończenie wnętrza /tapicerka /zwłaswzcza welurowab. dobre.Ochrona przed korozją ,jeśli sie ja co 2 , 3 lata powtarza.Ogniska rdzy pierwsze na nadszybiuprzednim ,na nadkolach ytlnych i kapinos pokr. silnika,zegary i przełączniki w porządku.Plusem jest dzielone siedzenie tylne./narty/.Gdy zbiornik LPG w kole zapas. to rezerwa zabiera sporo miejsca,dobrze mieć dojazdówkę

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

6/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Z wentylacją ,a zwłaszcza zogrzewaniem sa \\problemy.Co pewien czas trzeba coś robić

Wentylacja i ogrzewanie

5/10

Widoczność

Widoczność z przodu zupełnie dobra ,lusterka w porządku ,natomiast widoczność do tyłu w czasie cofania zła,trzeba podwyższyć siedzenie

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

3/10

Widoczność w lusterkach

7/10

Elektryka/Elektronika

Nie sprawia problemów,co kilka lat dobrze jest oczyścic złącza konektorowe

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Przy odrobinie wiedzy można pewne naprawy wykonać samemu.Jeśli jest zaplecze garażowe to i wieksze

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

To auto eksploatowane racjonalnie nie psuje sie ,nie ma mowy ,aby jakaś awaria zaskoczyła w trasie

Niezawodność

autor opinii