Opinia GMC Envoy SLT 4.2 Vortec L6 297KM (benzyna) terenowy 2002r., ocena użytkownika (24c4)

GMC Envoy SLT 2002r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 4.2 Vortec L6 297KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 140 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2014-02-21

liczba wyświetleń: 2184

Spalanie

Zalecam lać najlepsze paliwo - opłaca się
benzyna
gaz
Miasto
14.70
-.--
Trasa
13.20
-.--
Cykl mieszany
14.30
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na mechanika co się nie przestraszy - po prostu. W Poznaniu polecam warsztat Pana Kędzi.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Myć często zimą - spłukiwać sól.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Kierowcom ceniącym jakość za rozsądna cenę. Jak chcesz jeździć oszczędnie - kup Tico.

Ocena ogólna

Bardzo dobry samochód za nieduże pieniądze. Zwraca uwagę.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Auto jedzie jak po sznurku, przydatna jednak opcja 2HI, zawsze dołącza się przednie koła w razie poślizgu, bo moc ogromna a napęd na tył. Auto posiada cztery rodzaje napędów: tył, tył+przód w razie poślizgu, 4 kola na śnieg i 4 kola w teren. Prowadzi się jak zabawkę, lekko i przyjemnie. Auto nie skłania do szarży, to wygodny terenowy SUV, a nie BM-ka dla cwaniaczków - nie wypada po prostu. Auto dla faceta z cohones...

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

9/10

Napęd

Silnik i skrzynia zestrojone bardzo dobrze. Sprzęgło hydrokinetyczne - brak zrywów. Silnik buczy tak, ze przy wyprzedzaniu jednośladów ci odruchowo trzymają się pobocza. Charakterny wóz, ale wyprzedzanie trzeba planować. W USA często gangsterzy nimi się wożą.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Wygoda, komfort, luksus...nic dodać nic ująć.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Dużo miejsca, podgrzewane fotele - regulacja w ośmiu płaszczyznach. Karoseria ma słabe punkty - wewnętrzny dół drzwi - wychodzi korozja powierzchniowa, o ile się nie konserwuje woskiem drzwi od wewnątrz.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

7/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

Szybko i efektywnie.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Asystent położenia lusterek przydaje się, ale często lusterka nie wracają na swoje miejsce. Lusterka fotochromatyczne - rewelacja.

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Bardzo dobra - nie to co niemieckie wynalazki.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Części i ich ceny nie powalają, mniej niż do VW.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nie ma popielniczki, śmietniczki a zaczepy od schowków są tandetne.

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Full wypas.

Wnętrze

autor opinii
Krzysztof B.