Opinia Honda CR-V LS 2.0 150KM (benzyna) terenowy 2004r., ocena użytkownika (44r)

Honda CR-V LS 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 66 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-02-10

liczba wyświetleń: 6523

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
13.00
-.--
Trasa
14.00
-.--
Cykl mieszany
13.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

czy ktoś nie próbował robić z tego auta offroadówki albo uznał je za \\\\\\"terenowe\\\\\\". Sprawdzić napęd czy 4x4 jest OK, czy był regularnie serwisowany - najlepiej krajowy z udokum. przebiegiem. Honda w POlsce ma całą historię serwisowania oraz napraw - brać tylko takie egzemplarze. Niestety niewielka podaż - bo kto się pozbywa dobrego auta? :)

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

polecam lekka nogę- potrafi chlapnąć 15 l/100km jeśli wykorzystuje się osiągi - szczególnie na trasie powyżej 130 km/h - opór powietrza + 150KM + ciężar auta robi swoje.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

ludziom których szlag trafia jeżdżąc po polskich tragicznych drogach oraz tym co odwiedzają serwis czasami nawet bardzo luksusowych marek zbyt często

Ocena ogólna

totalnie bezawaryjna, świetna jakość i spasowanie elementów a także ich trwałość. Wnętrze trochę nie na czasie, brakuje \"bajerów\" ale ogólnie jest to bardzo solidny kawał samochodu. Jeśli ktoś potrzebuje \"miastoodpornego\" auta czy też lubi zjechać z asfaltu w lekki teren to auto daje dużo frajdy. Dla porównania z innymi suv-ami które tylko wyglądają ale nie da się nimi wjechać nawet do lasu bo urwie się lanserski zderzak i zegnie alufela bo profil opony typu 40 i mniej to tutaj CRV-ka może nieźle zaskoczyć.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

w mieście ciężko się parkuje bez czujników, w miarę precyzyjny na zakrętach jak na suv-a, rewelacyjnie na wybojach i nierównościach, idealny na miejskie i podmiejskie dziury i wsokie krawężniki

Prowadzenie auta

7/10

Układ kierowniczy

6/10

Hamulce

5/10

Parkowanie

4/10

Napęd

silnik wysokoobrotowy, dół kiepski, ożywa od 3000 obrotów, dostaje kopa od 5000, ciągnie do 7000 bez zająknięcia, w miarę miłe brzmienie silnika, jak na stosunkowo ciężkie auto potrafi nieźle przyspieszać, jednak lepszy byłby zapewne diesel

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

silnik stosunkowo głośny choć brzmienie OK, przy dłuższej jeździe może jednak przeszkadzać, zawieszenie rewelacja na każde drogi, fotele mogłyby mieć lepsze trzymanie boczne - na zakrętach trzeba się dobrze trzymać kierownicy :)))

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

6/10

Fotele tylne

6/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

4/10

Nadwozie i wnętrze

wnętrze niestety mocno plastikowe, nowe suv-y są w środku już podobne do luksusowych limuzyn - w Hondzie niestety po japońsku z lat 90 ale wszystko bardzo porządne, idealne spasowanie, zero trzasków czy skrzypienia przynajmniej przy tym przebiegu, w środku duże możliwości aranżacji, ciekawostka - składany stolik pomiędzy przednimi fotelami, ergonomia OK choć pokrętła sterujące nawiewiem i klimą mogłyby być nieco wyżej.

Przestrzeń z przodu

6/10

Przestrzeń z tyłu

7/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

5/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

ogólnie OK choć klimatyzacja mogłaby być nieco wydajniejsza. Do schłodzenia ma w końcu całkiem spore wnętrze

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

siedzi się wysoko, do przodu i na boki rewelacja, cofanie jednak to spore wyzwanie jeśli nie ma czujników, jedynie po kole na tylnej klapie można się co nieco zorientować gdzie się kończy auto

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

wnętrze nieco zbyt archaiczne i plastikowe

Nadwozie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

tylko lać paliwo + regularne wymiany olej, filtry i inne duperele

Niezawodność

autor opinii