Opinia Honda CR-V 2.0 150KM (benzyna) terenowy 2004r., ocena użytkownika (sda)

Honda CR-V 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 100 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2010-05-20

liczba wyświetleń: 7350

Spalanie

Na trasie sprawdziłem bardzo dokładnie i jeśli nie mamy ciężkie nogi to spalimy 9 litrów.
benzyna
gaz
Miasto
12.00
-.--
Trasa
9.00
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobom mieszkającym na obrzeżu miast i w małych miejscowościach.

Ocena ogólna

Świetne i uniwersalne auto dla całej rodziny.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Pierwsze wrażenie jest dość dziwne, samochód twardo trzyma się kierunku jazdy nie trzeba z nim walczyć już po kilku kilometrach zaczyna się to podobać. Żadnego kontrowania na prostej drodze idzie jak "mały czołg" dając kierowcy komfort nawet na nierównej drodze.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Mimo dość małej pojemności jak na tego typu auto silnik jest zrywny często zdarza mi się zapiszczeć oponami nawet na drugim biegu bez specjalnego forsowania obrotów. Powyżej 3000 obrotów znać daje o sobie system i-Vtec dając dodatkowego kopa. Niestety silnik nie nadaje się na jazdę terenową. Zbyt mała elastyczność i spalanie paliwa razy dwa.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Bardzo dobra skuteczność zawieszenia, świetnie sprawdza się na złych drogach. Po pięciu latach na przeglądzie nie stwierdzono żadnych luzów mimo nie oszczędzania auta i jazdy po drogach trzeciorzędnych. Fotele tylne przesuwają się i regulowane są ich oparcia co daje pasażerom duży komfort. Kanapa dzielona 2+1. Wyciszenie mogło by być lepsze ale i tak przy jeździe z prędkością 120 km/h można normalnie rozmawiać.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

Dużo miejsca dla pasażerów, ogromny bagażnik z możliwością złożenia foteli tylnych. Bardzo duża ilość schowków na różne drobiazgi.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bardzo dobra wentylacja, przed kupnem tego auta czytałem również opinie i ktoś napisał że w zimie auto jest nie dogrzane. Być może ta osoba miała coś uszkodzone bo u mnie grzanie chodzi super, po około trzech kilometrach nawet przy dużym mrozie w samochodzie jest cieplutko i przyjemnie.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Ogranicza bardzo widoczność do tyłu środkowy zagłówek ale jeśli nie wozimy pięciu osób to go po prostu można schować i jest OK.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

6/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Trochę mało dodatków ale za to prostota i wygoda obsługi na wysokim poziomie. Musiałem sam sobie dorobić automat włączający światła mijania, brakuje bardzo opcji domykania automatycznego szyb podczas zamykania auta.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Automatyczny napęd na tylną oś miło zaskoczy cię gdy będziesz pokonywał głęboki śnieg i błoto.

Napęd

autor opinii