Opinia Honda CR-V 2.0 150KM (benzyna) terenowy 2004r., ocena użytkownika (24z6)

Honda CR-V 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 145 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2014-03-21

liczba wyświetleń: 2115

Spalanie

miasto-prac-dom nawet 14,5 zimą, minimum 8 trasa
benzyna
gaz
Miasto
13.50
-.--
Trasa
9.00
-.--
Cykl mieszany
11.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na wycieki z uszczelnień przeniesienia napędu /trudno je usunąć / na to ile trzeba "kręcić" przy zapalaniu, nadmierne luzy na ruchomych elementach zawieszenia

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

warto częściej zmieniać płyny eksploatacyjne

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Aktywnym ludziom, którzy lubią zbaczać z ubitej drogi, jako auto wysoce rodzinne z ponadprzeciętnymi możliwościami trakcyjnymi i ludziom, którzy stawiają na pierwszym miejscu niezawodność i prostotę.

Ocena ogólna

Nawypisywałem tyle uwag, ale nie zamieniłbym auta na żadne inne - to był strzał w 10, cudowna prostota, olbrzymie , wygodne wnętrze, świetny niezawodny napęd, który zwłaszcza zimą sprawia, że nie jeździ się z duszą na ramieniu. Coś wspaniałego!

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Pewnie pilnuje drogi , hamulce super, parkowanie problematyczne /nie umiem się wciskać w ciasno zaparkowane miejsca /, koło na tylnej klapie zasłania widoczność, przeszkadza w umieszczeniu czujników parkowania i robi dodatkowy dystans.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

6/10

Napęd

demonem prędkości nie jest, skoda Felicja miała większą elastyczność ;), ruszyć się ostro nie da, przy wyprzedzaniu lepiej wrzucić 4. Synchronizacja skrzyni ok, długa jedynka przydatna wygrzebywaniu się w terenie.

Elastyczność

6/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Tył buja na nierównościach, duże przechyły na zakrętach, fotele słabo trzymają na boki. Świetna amortyzacja wszelkich dziur drogowych. W miarę cicho w środku. Nieodczuwalne obciążenie pasażerami i bagażem.

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

6/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Dla wysokich mało miejsca w fotelu kierowcy - nie opiera się podudzie, brakuje odsunięcia jeszcze paru cm do tyłu, z tyłu wygoda, bagażnik nie do zapełnienia, ergonomia bardzo dobra, materiały przyzwoite, trochę za twarde plastiki, możliwości aranżacji znikome, brak uwag do karoserii

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

4/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

idealna, klimatyzacja momentalnie rozprawia się z parą, duża kubatura sprawia, że niekoniecznie trzeba używać klimatyzacji

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

przód z racji wysokości bardzo dobrze, tył beznadziejnie

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

6/10

Elektryka/Elektronika

tu się zaczną superlatywy - brak niepotrzebnej elektroniki = brak problemów

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

części i robocizna drogie lecz mechaników odwiedza się baaaaaaaaaaaaaaardzo rzadko. Niezawodność - olbrzymia

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

4/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

widoczność z tyłu niestety kiepska

Widoczność

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Według mnie jest to jedyny słuszny wyznacznik dla oceny samochodu, pewność, że byle błahostka nie unieruchomi cię na jakimś odludziu. Zwiększony prześwit i kubatura wnętrza dokłada się do pozytywów, nie sposób też nie pochwalić konstrukcji silnika, pozbawionego wad nowoczesnych jednostek.

Niezawodność

autor opinii