Opinia Honda CRX ED9 1.6 D16Z5 16V 142KM (benzyna) coupe 1991r., ocena użytkownika (m8m)

Honda CRX ED9 1991r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 1.6 D16Z5 16V 142KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 146 000 km

liczba drzwi: 3

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2009-09-26

liczba wyświetleń: 3708

Spalanie

Z butem ok 11-12l.
benzyna
gaz
Miasto
8.50
-.--
Trasa
5.50
-.--
Cykl mieszany
7.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Najlepiej kupić auto sprowadzone, w Polsce masz może 5% że znajdziesz coś sensownego!

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Sprawdzać stan oleju w silniku bo przy wysokich obrotach lubi się napić jak się o tym zapomni to remont gotowy;)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

powyżej 22 roku życia bo trza mieć olej w głowie żeby tym jeździć a CRX NIE WYBACZA BŁĘDÓW!!!

Ocena ogólna

To jest moje marzenie i tak pozostanie. Ewentualnie zmiana silnika na 1.8 vtec 170KM ale taki bajer kosztuje ze wszystkim ok 9000zl więc taniej się kupi drugie auto.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

1.Do jazdy po zakrętach polecam kupić rozpórkę przednią górną-dużo lepiej. 2.Całe szczęście że nie ma wspomagania ble 3.Seria hamulce słabe, z tarczami nacinano nawiercanymi idealnie. 4.Pięknie się parkuje, do tyłu pomaga szybka pionowa.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Podstawowy zabieg to metalowy kolektor 4-2-1 i reszta na przelocie, w serii do 5500obr nic się nie dzieje potem wciskanie w fotel. Po zrobieniu wydechu od samego dołu wciska a przy 5k kosmos;)

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Przy obniżeniu zawieszenia o -35mm jest twardo, tłucze non stop, kolektorem dobija się o progi zwalniające i krawężniki, na miasto porażka (Polskie drogi) w trasie bajka. Hardcory obniżają o -80 zostawię to bez komentarza. Auto dla 2 osób czasem dla 3 najlepiej samemu bo w tym aucie każde 10kg jest odczuwalne w przyspieszeniu (mało Nm)

Resorowanie bez obciążenia

3/10

Resorowanie z obciążeniem

2/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

5/10

Jazda z kompletem pasażerów

1/10

Wyciszenie

2/10

Nadwozie i wnętrze

Z przodu kupa miejsca, z tyłu nawet się butów nie da wsadzić pod fotel, a głową uderza się w szybę tylną. Bagażnik mega duży jak na takie małe auto.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

1/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

Seria zagrzewa się szybko, pomodzony dłużej ze względu na zabezpieczenie anty temperaturowe.

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Widać we wszystkich kierunkach.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

W końcu to Japońskie.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Mało się psuje głownie to wyeksploatowane części. Części jak markowe to drogo, są też zamienniki ale czasem nie warto oszczędzać!

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

4/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Jest twardo i tłucze, trzeba ciągle obliczać czy się przejedzie dany fragment drogi czy nie.

Komfort jazdy

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Silnik 1.6l a daje rade innym do 2.5l

Napęd

autor opinii