Opinia Honda CRX ee8 1.6 16v dohc vtec 150KM (benzyna) coupe 1992r., ocena użytkownika (hc7)

Honda CRX ee8 1992r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 1.6 16v dohc vtec 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 225 km

liczba drzwi: 2

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2009-07-09

liczba wyświetleń: 5426

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
11.50
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Czy jest prosta buda , wiele jest powypadkowych.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

stan oleju , stan oleju i jeszcze raz stan oleju. Znika szybciej niż w innych autach jak jezdzimy dynamicznie.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobą w wieku 25-35lat z wyobraźnią, Odpadają Ci co noszą dresy lub maja łyse karki.

Ocena ogólna

Autko dla określonej grupy ludzi , ma piekny dzwięk VTEC-a Spalanie do zaakceptowania gdy chce sie poszaleć. Mała waryjność , małe koszty utrzymania.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Auto po założeniu geintowanego zawieszenia prowadzi sie jak gokart, ale jeśli przestraszysz sie zakrętu i odpuścisz gaz w trakcie jego pokonywania. To wylatujesz z drogi bokiem i kasujesz auto (oby nie siebie)

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Silnik jest doskonałą konstrukcją , mało pali jak sie mało wciska , jak każde inne 1.6 Ale gdy jezdzisz ponad 5,5tyś obrotów to liczyc trzeba że spali około 15l Ma dobra dynamikę ale tylko na wysokich obrotach.

Elastyczność

4/10

Skrzynia biegów

6/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

To auto nie ma żadnego komfortu , po 200km ciagłej jazdy bolą plecy. Za to siedzenia dobrze trzymają kierowcę i pasaż. w zakrętach, pozycja za kierownica też jest dobra dla niskich osób. Z tyłu miejsce raczej dla dzieci lub niskich i szczupłych osób. Ale na siłe wejdzie każdy.

Resorowanie bez obciążenia

5/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

5/10

Fotele tylne

1/10

Jazda z kompletem pasażerów

3/10

Wyciszenie

5/10

Nadwozie i wnętrze

Jest dobrze , jak na autko o charakterze sportowym.

Przestrzeń z przodu

7/10

Przestrzeń z tyłu

2/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

7/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

Szybko paruja szyby , ale nawiew daje rade, ogrzewanie jest dobre

Wentylacja i ogrzewanie

6/10

Widoczność

jak dla mnie jest ok , duża szyba przednia , wystarczające boczne i tylne. Małe słupki niewiele zasłaniają

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Elekrtyka bez jakichkolwiek problemów, jedyną wada tych modeli to przegrzewające sie czyjniki w aparacie zapłonowym, oraz przekaznik pompy paliwa.

Elektryka

10/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Jak to w Hondzie ,bez większych zmartwień , jak juz to drobnostki :)

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Wentylacja i ogrzewanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Spodziewałem się wszystkiego ale nie tego ze tyle czasu będę nia jezdziła na czerwonym polu bez żadnych awarii.

Niezawodność

autor opinii